Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

mammiz81: hopppas det går bra på gyn!känner att jag skulle vilja åka in,samma här,väldigt dåligt med symtom,obehagligt..har dock inte mått så illa så det kan jag inte gå på,mer att jag inte har nå ont+ att mina bröst inte är så svullna och ömmar mer...det är så jobbigt...man vill ju kunna njuta fullt ut att vara gravid...tyvärr är det i denna stad grymt svårt att få komma dit,så jag lär nog bli hemma...
kramisar!
Mammiz, men har du haft någon blödning? Det är vanligt att symptomen kommer och går. Jag hoppas verkligen allt är bra där inne!
Strax, grattis till lilla hjärtat! Jag är i 7+4 så om allt är som det ska för oss så ligger vi väldigt lika
Sitter och väntar på någon läkare ska komma. Har inte ringt innan utan körde direkt till akuten. Tur man har internet i mobilen. Mannen och dottern hemma. Ville inte att dottern skulle spendera fredags kvällen på sjukhuset. Måste ni ringa in innan ni kommer in? Kram på dig
mammiz:här lär man ringa gynakuten först,de är sjukt grininga,jag ringde 3 ggr innan jag fick komma dit förut och då va det bara för att hon ville jag skulle sluta ringa,det kändes så iaf.hon suckade och sa:är det det du igen.jaja,du får väl en tid då...
läkaren sa sen till mig att jag alltid va välkommen dit,hur man nu tar sig förbi surtanten....????annars skulle jag ringa..
Jag har ingen blödning. Men ja känner inte av någon växt värk så som ja gjorde med dottern. Illamåendet sitter inte i hela dagen som förr. Är i vecka 10. Många som skriver om all deras växt värk då ja knappt känt någon sån blir ja orolig
Hej,
Grattis Strax till ett tickande HJÄRTA skönt känsla att veta att det finns ett liv där inne. Jo jag höjer mitt glas vatten och skåla mer er allavatten drickare!
Trevlig helg!
Kommit hem för en stund sen. Hjärtat slog men måtten stämmer inte med graviditets längden. Tar de med min läkare i morgon om de är något jag behöver oroa mig. Läkaren sa att de är lite svårt att mäta och de är gammal maskin. Han sa till mig att de var en liten bebis i min mage och detta skulle gå bra. Hade jag sluppit veta NÄR jag blev gravid hade jag kunnat köpa att deras mått inte blir som den längd i graviditeten. Jämnt ska det blir något jag likt förbannat blir orolig över!! De hade vart bättre om ja inte fick reda på hur liten bebis är