• karin855

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

ja hänger gärna med i denna tråd =)

• karin855

detta är mitt första IVF, Har gjort ett antal andra hormonbehanligar, har två missfall bakom mig.

fick ut 9st ägg, 5 st blev befruktade 1 till mig o 4 till frysen.

jag har tjuvtestat har inte testdag fören på Måndag;) och på tisdag ska kliniken ringa o höra om resultatet.

• karin855

idag ska dem ringa från kliniken om mitt resultat... och boka tid för VUL om ca 3 veckor, sån ångest inför detta för sist ja var på sånt VUL så hade fröt dött tidigt då man inte kunde se nått förutom gulsäck o sånt men inget tillstymmelse till foster.fick komma tillbaka v 9 för nutt vul för att vara säger men visade samma sak så sen fick jag göra medicinsk abort,det var såå hemskt.

Kram på er!

• karin855

Skrev i denna tråd för ett tag sedan, men vart borta ett tag för jag mått så dåligt men nu ska ja försöka följa med här igen om det är okej ?!!

Ser att det är ganska många som har VUL inom kort önskar er lycka till!

• karin855

Är super nojig. Igår blödde jag under max 2 timmar, sen slutade det... Kom när ja var på toa o skulle göra nr 2 blodet var färskt och rött... Skit orolig är i v 10 (9+1)

måste skriva in mig på barnmorske mottagningen snart. men nu är ja bara orolig och känns bara som vi har tok otur då jag har två missfall bakom mig förra sommaren, men då såg vi aldrig den lilla o lilla hjärtat slå,,, men känns ändå jätte oroligt :/

• karin855
    Mammiztill2 skrev 2010-11-19 19:53:37 följande:
    Jag har ingen blödning. Men ja känner inte av någon växt värk så som ja gjorde med dottern. Illamåendet sitter inte i hela dagen som förr. Är i vecka 10. Många som skriver om all deras växt värk då ja knappt känt någon sån blir ja orolig
    hur går det? kram
  • karin855
    Mammiztill2 skrev 2010-11-19 22:48:05 följande:
    Enligt hans mätningar stod ett bra tag för att få så bra ut som möjligt ena stunden var bebis rund bara. Men han fick de till ca 15.7 Mm . Börjar tröttna på deras förbannade ursäkter till dåliga bilder att apparaterna är gamla! Ja gråter för de känns inte bra om de bara får den lilla till så liten den var 15.7 el 16.3 minns ej. De motsvarar vecka 7+6 jag ska vara i vecka 9+2
    Fy vad jobbit, dem borde ju ha lite mer morderna apparater. Hoppas verkligen det går bra och att den lille växer på sig!
    När jag var på vul trodde jag att jag var i v 7+4 men enligt vul vad jag i 8+1 den lilla var 18 mm dem sa inte så mycket om måtten mer än att allt såg normalt ut.

Kramar om! Lycka till! Men dem växer väl väldigt olika fort?!!
Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011