Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
ja hänger gärna med i denna tråd =)
ja hänger gärna med i denna tråd =)
detta är mitt första IVF, Har gjort ett antal andra hormonbehanligar, har två missfall bakom mig.
fick ut 9st ägg, 5 st blev befruktade 1 till mig o 4 till frysen.
jag har tjuvtestat har inte testdag fören på Måndag;) och på tisdag ska kliniken ringa o höra om resultatet.
idag ska dem ringa från kliniken om mitt resultat... och boka tid för VUL om ca 3 veckor, sån ångest inför detta för sist ja var på sånt VUL så hade fröt dött tidigt då man inte kunde se nått förutom gulsäck o sånt men inget tillstymmelse till foster.fick komma tillbaka v 9 för nutt vul för att vara säger men visade samma sak så sen fick jag göra medicinsk abort,det var såå hemskt.
Kram på er!
Skrev i denna tråd för ett tag sedan, men vart borta ett tag för jag mått så dåligt men nu ska ja försöka följa med här igen om det är okej ?!!
Ser att det är ganska många som har VUL inom kort önskar er lycka till!
Tackar är i v 6+2
Är super nojig. Igår blödde jag under max 2 timmar, sen slutade det... Kom när ja var på toa o skulle göra nr 2 blodet var färskt och rött... Skit orolig är i v 10 (9+1)
måste skriva in mig på barnmorske mottagningen snart. men nu är ja bara orolig och känns bara som vi har tok otur då jag har två missfall bakom mig förra sommaren, men då såg vi aldrig den lilla o lilla hjärtat slå,,, men känns ändå jätte oroligt :/
ja skulle sluta med progesteron när ja plusasde
inskrivningssamtal nästa vecka , känns overkligent!