*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Capiche skrev 2012-07-29 22:42:43 följande:
Hade ingen aning just då vad det var kan jag tala om :) Men sen när man skulle skaffa barn så förstod jag efter att läst på vad det kunde vara :) Jag var t.o.m in på akuten för jag hade såna smärtor vid äl en gång och innan dom fattade att det var det!! hahaha och då började jag förstå vad det var också. Vi sexade i går kväll. Gubben är och tränar så tror inte han orkar med nå sex i kväll faktiskt. :/
Kan ju alltid försöka! haha jag är den kåta i vårt förhållande :D Jag vill alltid!
En gång åkte jag in då jag tuppade av efter jag och exet hade haft sex ha ha. Ja du jag har vart med om mycket skumma grejer, då tyckte jag det var superskämmigt men nu skrattar jag bara åt allt.
Men du jag har läst att träning ökar sexlusten så vem vet. Tur att du vill ofta då gäller att få med sig gubben med sig också. Brukade inte ha nåt problem med det i mitt förra förhållande direkt
Tyvärr så brukar jag inte var så sugen på sex annars än när det ska göra bebis och sedan när jag är gravid då får jag nåt slags kåtslag utan dess like