Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Jag fattar ingenting av vad ni pratar om. Hur kan man få upp sin egen kurva om man klickar på en felaktig länk?

Ska prova och se om jag också får upp min.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Jag får inte upp min kurva när jag klickar på länken som cice hade.

• telgebo
    Cice skrev 2012-07-28 22:19:08 följande:
    Hej

Kan ngn ser min kurva nu, eller det  strula till fortfarande ?

Jag   undrar om, vad är det som hände ?{#emotions_dlg.djavulsk}  

Snälla cice du måste gå in på Sharing på din sida, sedan home page setup och där kopiera adressen.
    Vi kan inte se din kurva annars.
  • telgebo

Cice: Kopiera url adressen, kan fortfarande inte se din kurva.

Nån duktig på sekret här inne? Får inte svar på min fråga inne på FF.

• telgebo
    Cice skrev 2012-07-29 00:01:01 följande:
    Telgebo

Jag kan ha ngt skydd som gör att det inte funka. Jag får väl kolla ¨på det imorgon...

kram

P:s jag har en bild som förklara  hur alla sorts sekret ska ser ut ! är det en sånt du vill ha ?

Nåt skydd tror jag inte du har, vi får ta det imorgon när du är online helt enkelt.

Jag undrar mer vad man kallar vitt w om det är w eller c?
  • telgebo
    Du och Jag ver2 skrev 2012-07-29 05:18:59 följande:
    Telgebo, vitt är väl creamy? Watery är väl alltid genomskinligt trodde jag.
    Jo jag håller med dig till fullo men mitt sekret har vart precis som w blött som bara den och glatt i konsistens men vitt, visste inte vad jag skulle fylla i då w är fertilt vilket inte c är. Men fyller jag i C när det är så blött och halkigt och glatt och precis som vatten med vitt i så blir det ju fel likaväl som jag fyller i C då det inte är så krämigt.

Hoppas ni förstår mitt svammel.

Någon som har lust att ta en titt på min kurva och lämna ett utlåtande?

Verkar som jag kommer få en lång ano kurva.
  • telgebo
    Du och Jag ver2 skrev 2012-07-29 05:28:30 följande:
    Börjar förresten att tempa när mensen kommer igång sen, vill inte äta minipiller som jag gjort tidigare, så tänkte att ja tempar ist! Har ju dock ingen aning om när mensen kommer att dyka upp, med de andra två började jag äta minipiller när de var två mån (kan man börja med fastän man inte har mens), så vet ju inte när det kom igång (ingen mens när jag ätit dem). Så vi får väl se! Sen får vi se vad läkaren säger om en ev ny graviditet när jag ska dit på onsdag, om hon säger ja så KANSKE vi försöker med en fjärde nästa höst - men absolut inget bestämt. Om inte får vi bog fundera ut nå annat preventivmedel än tempning, orkar ju inte tempa i 10-15 år till (el när man nu kommer in i klimakteriet!) (blir det en till så steriliserar jag mig då isf i samband m snittet)
    Jag har nog inte hängt med, men varför skulle du inte kunna få ett fjärde barn?

Ja vem sjutton skulle orka tempa i 10-15 år till. Jag tempar nu för att få koll på om kroppen kommit igång igen graviditet och p-piller ätande och sedan är det för att skydda sig mot graviditet då jag inte önskar barn än och inte stoppa i mig hormoner då jag mår så skitdåligt utav det. Jag mår mycket bättre sedan jag slutade med p-piller.

Visst suget efter en bebis finns, men jag inser själv att det kanske inte är så bra och sedan vet jag inte om jag orkar med samma kamp igen som förra gången.
  • telgebo
    MissBoring skrev 2012-07-29 10:11:26 följande:
    Vad hander med min kurva nu da? Igar och i forrgar fick jag utslag, men ej fullt, men nastan inget idag. Kurvan ser ut som efter agglossning... ska jag inte fa nan agglossning eller?
    Ge mig gärna en länk så ska jag ta mig en titt.
  • telgebo

Miss Boring: Tog en titt på din kurva nu och jag tror du måste upp ytterligare ett steg i tempen. Nu är du dessutom inne i din fertila period med tanke på ditt sekret

• telgebo
    MissBoring skrev 2012-07-29 11:08:52 följande:
    Jo, men jag tanker pa att testerna blir svagare a svagare utan att gubben tittat fram... som vanligt ar det val talamod som galler...
    Tack for att du kikade!
    Menar du att stickorna blir svagare och CB Äl test inte visar glad gubbe?
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*