Capiche skrev 2012-07-29 21:48:59 följande:
Jag kommer ihåg då jag var ung, då var dom helt genomskinliga och kunde vara tjockt genomskinande som äggvita. Man kunde lätt göra en brygga mellan fingrarna.
Men efter 1:a barnet så har jag aldrig märkt av på samma sätt mitt äggvitesekret.
Vissa månader är dom bara mjölkaktiga andra gånger vattniga men fortfarande lite grumligt vita sådär.
Blev ju gravid med andra barnet fast jag inte märkte av några äggvite flytningar.
Men när dom är jätte vattniga så det nästan rinner ur en (ursäkta språket) haha så skriver då jag W i kurvan.
Jag vet inte men tror ni inte det är lite olika på alla ang sekret/flytningarna under äl ?
Tror inte dom måste vara helt genomskinliga? Eller?
Nu ska jag vara jätteäcklig så ni känsliga sluta läs här
När jag var riktigt ung läs typ 14 år så hade jag som en slemkula i trosan när jag hade ÄL, fattade inte var denna gelekula sjutton var för nåt och vågade inte fråga mamma för det kändes så skämmigt men jag fattade som något äldre var det var.
Sedan när jag försökte få mitt första barn så hade man ju typiskt ÄL sekret som man kunde få ut till långa jädra broar lätt 20-30 cm långa inga problem. hade inte alls svårt att bli gravid heller.
Så fyllde man 35 pang bom slut med sekret och så svårt att bli gravid Trodde aldrig att fertiliteten bara kunde sjunka som en sten sådär rakt av.
Nu har jag fatta efter att läst lite igen på FF att w är fertila flytningar det med men jag hittar inget svar på vad w som är vita är för något och vad sjutton man ska fylla i.