Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Jag är en ny gammal tempare som hängde här våren och sommaren 2010 och som plussade i april förra året men som fick MA i maj.

Nu har jag glada nyheter

Hur lägger man in sin kurva? Har glömt hur man gjorde.

• telgebo

Är det ingen som vet hur man lägger in sin kurva i cahrt och BIM tråden? Jag är ju en gammal tempare men ser att dom flesta här är nya, men Kinder och MiaPia känner jag igen.

Lycklig BF 24/10-11 v.4+1
  • telgebo
    ceke skrev 2011-02-14 16:21:50 följande:
    Hej

Gå in på din ff hemsida, kopiera urladressen och lägg in den i listan! Använder du mobiltelefon så kan jag hjälpa dig, bara du skriver in din FF-hemsideadress
    Var hittar jag min url adress någonstans på FF? Letar men hittar den inte.
    Lycklig BF 24/10-11 v.4+1
  • telgebo
    ceke skrev 2011-02-14 16:34:44 följande:
    Länken hittar du på FF under "Sharing" och "Home page setup".
    Försökte men fick inte in det på chart och BIM liste tråden, nån kanske kan lägga in mig på listan.
    Efter 19 månaders försök BF 24/10-11 v.4+1
  • telgebo
    ceke skrev 2011-02-14 17:47:48 följande:
    Javisst, men då måste vi veta din hemsideadress
    Jag har lagt in den på charten här på FL
  • telgebo
    Vi 4 skrev 2011-02-14 20:06:41 följande:
    Grattis Telgebo, vilken fin kurva! Vad härligt att ni fick till det efter alla försök. Jag har lagt in dig, fick göra några försök för allt hoppade runt, jag begriper inte varför, allt ser helt rätt ut när man skickar iväg det, men så är det alltid någons adress som flyttat sig. Nu ser det ut som att Kinderäggs adress hoppat ner på sidan, men jag vågar inte försöka rätta till det igen, för risken är att det blir värre...

Ceke, usch så jobbigt, det är lätt att oroa sig och se likheterna när man läser om olika sjukdomar på nätet. Hoppas att du får proverna snart så att du slipper gå och oroa dig så längre! Vet du hur lång tid det skulle ta?

Decembra, stackare, hoppas att du snart mår bättre och att kroppen hinner hämta sig på de månaderna

Trassel, så trist med halsfluss, hoppas att du snart mår bättre, kanske hinner du med äl ändå...

Kinderägg, fin kurva, hur mår du? Känner du något?
    Tack, jag har kämpat på egen hand med insemination så det var inte lätt men äntligen. Tyvärr så försvann alla mina temparmånader som jag tempat så jag har bara 2 kurvor att se, men jag har tempat sedan september 09 och då till novenber 2009 och sedan började jag tempa i april 2010 och blev då gravid med ett MA i maj 2010 men fortsatte att tempa men dom försvann av någon konstig anledning och jag fick då börja om på nytt.

Tempen sjönk idag och gravidsymtomen försvann igår så nu nojjar jag som bara den för det är är otäckt lik förra gångens graviditet som slutade illa.
  • telgebo
    Vi 4 skrev 2011-02-15 11:49:02 följande:
    Men Telgebo, nu tittade jag på din kurva och det tycker jag inte räknas som att tempen skulle ha sjunkit, den är ju fortfarande hög och fin även om den är något lägre än den högsta. Jag tror inte att du ehöver oroa dig pga den tempen i af, och att symptomen kommer och går i början är som sagt jättevanligt.
    Tack för lyckoönskningarna, det värmer

Samma temp idag som igår, kommer fortsätta tempa ett tag till för att ha kontroll på vad som sker. Ska köpa ett digitalt test nu på fredag och testa då eller på lördag.

Jag hoppas på fler graviditetssymtom så att man känner att man är gravid för just nu är det väldigt fattigt på den fronten och det gör ju en väldigt orolig och nervös.
    Efter 19 månaders försök BF 24/10-11 v.4+2
  • telgebo

Trassel och bubblamaj: Tack så mycket, hoppas på oktoberbebis denna gången.

• telgebo
    Kinderägg skrev 2011-02-15 17:44:33 följande:
    16:e försöket gick åt skogen det också, spottings börjar göra sig påminda tyvärr. Jag tar och gräver ner mig tror jag, 1½ års kämpande helt utan resultat bläää vad livet kan kännas jobbigt ibland.
    usch vad trist, men du ge inte upp. Jag var också skitdeppig vid varje misslyckat försök och så börja om från noll igen. Jag lyckades på försök 19, alltså 1 år och 7 månader, trodde aldrig det skulle gå.
  • telgebo
    Kinderägg skrev 2011-02-15 17:58:26 följande:
    När man redan har många barn och aldrig haft problem att bli gravid, haft några MF dock, så är det inte så långt till tanken att det är något som är fel. Jag har inte ens blivit gravid och fått mf under den här tiden. Jag måste börjar förlika mig med tanken att det inte kommer bli ett till barn till familjen, skulle det visa sig att det är fel på någon av oss så är det ju så det blir.
    Usch vad tråkigt, men finns det ingen lösning då som tex IVF? Jävligt skumt att du haft lätt att bli gravid förr och nu så svårt.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*