chiqita skrev 2011-02-25 09:50:40 följande:
Smurfette: spottings är supervanligt.. Själv hade jag små blödningar innan jag plussade och resultatet springer omkring nere
Telgebo: jag förstår att det är frestande att köpa, och om du tror att du blir lugnare, köp ett digitalt så får du det svart på vitt och slipper analysera styrkan på strecken osv
Kinder: har hört flera som blivit gravida efter spolning så det kan ju vara värt ett försök. Grattis till fina resultat på tester också
Ceke: Härligt med ÄL-kryss
Bengalen: oj att du klarar dig från att testa :-O
Själv har jag fått Agnes förkylning och därtill en massa EW och supermolningar i äggstocksområdet.. Igår gjorde det nästan ont om jag inte var försiktig när jag satte mig och liksom drog och stack på vänster sida. Någon som vet om det kan bli så när man är förkyld? Hög temp och huvudvärk idag också, men det beror nog mer på förkylning än något annat.. Däremot har jag haft halsbränna i det sista också och det brukar jag få dagarna innan mens..
Mitt Äl-kryss försvann när jag fick en massa EW så kanske blev det ingen ÄL denna cykel.. Hmm...
Ska jag köpa så ska jag köpa analoga CB och inte digitalt, då kan jag inte se att det blitt starkare sedan den 12 februari ju
Förra veckan fick jag gravid 3+ så jag kan ju inte få högre på den.
Fan man är knäpp, jag sitter här med världens illamående, skitont i brösten gravid i.5+5 och ska köpa 2 pack CB precis som jag inte kan lägga pengarna på nåt vettigare.