Vi 4 skrev 2011-02-17 09:15:09 följande:
kikar bara in för att säga att det inte bidde något här denna månad. Ny cykel och nya tag. Det känns helt ok eftersom det bara var andra försöket (denna tempomgång) och jag inte själv har trott att det blivit något, det är mycket värre de gånger man verkligen har hoppats och trott att det kanske är något på g, tycker jag.
Välkommen kramlo, det är bara att fråga på, det bruakr man behöva när man är ny för det är lite att hålla ordning på innan man kommit in i det, sedan rullardet bara på

Vad roligt med giftemål och sedan försök att skaffa barn

Jätteklokt att kolla upp kroppen lite först.
Skit också att det inte bidde något, kram
Trassel skrev 2011-02-17 09:18:11 följande:
Vi4, skit också!
Telgebo, Tempen ligger ju bra idag!
AnnJan, Få se om zink är grejen när man är förkyld! Krya vidare!
På dag 23 ( det är ju ingen normalcykel men ändå...) och ingen äl, tempen var låg imorse och jag känner mej bättre!
Ja idag känner jag mig positiv och har fått hoppet åter.
AMC80 skrev 2011-02-17 09:44:29 följande:
Trassel, ja det verkar så. Egentligen tog jag ju en vitamin, men det var dagsbehovet av zink i den. Vad bra att du blivit friskare. Då kommer nog din ÄL snart med.
Jag trodde te var riskfritt att dricka, och så läste jag idag att man inte ska drick amer än sex koppar/dag. Så mycket kommer jag inte upp i, men det känns som jag borde dra ned ändå. tre-fyra blir det som mest, men det känns för mycket nu ändå.
Är det någon som vet hur snabbt efter äl-slutet tempen stiger? Min ÄL hamnar på 14 feb, men jag hävdar bestämt att det var den 13:e. Då hade jag ÄL flytningar och positivt på stickan. Den 14 hade jag inte likadana flytningar och stickan visade minus (testade på kvällen båda gångerna). Däremot var tempen fortsatt låg på morgonen dag 14 så min teori är att äl började den 13 men avslutades under morgonen den 14:e. Flytningarna kollar jag alltid vid tiotiden på förmiddagarna.
Detta med te gör mig nervös. Jag har druckit väldigt mycket te denna vinter för jag fryser så mycket kontant hela tiden, drack 2 koppar imorse. Vet inte hur många koppar det blir per dag men säkert 6-8 st skulle jag tro. Måste verkligen dra ner på det och dessutom börja med rött te som jag tycker smakar apa, men vad gör man inte för bebis.