Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

MissBoring skrev 2012-07-28 11:00:08 följande:
    Telgebo, jag har inget SVar pa din tidigare fraga och ingen dator att kolla din Kurva pa :-S telefonen hard fatt fnatt och har nu ett tangentbord utan a a och o... och Alla forvalda ord blir engelska :@
    Åhh råkat ut samma sak och det är så irriterande. Hoppas du får ordning på det.
    Cice skrev 2012-07-28 11:19:53 följande:
    Hej på Er !!!

Jag hoppar in här. Jag brukar läsa denna tråd  för lite info....

Min  kurva  lite konstig ut.... Jag har ömmar bröst och  det  gör  lite ont i  äggstockarna emellanåt...

Jag har alltid haft en mens cirkel på 29 dagar. Grrrrrrrrrrrrrr. Det borde komma idag,, men det verkar som kroppen

har sömnat. Kanske det är dax att drycka massor av kanel te, det brukar hjälpa.

Jag har genomgått en hysteroskopi samt börjar en  immunobehandling och jag vet inte hur den kan har påverkat

min  system....

Har du nån kurva att visa oss?

Capiche: Hur går det för dig?
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    MissBoring skrev 2012-07-28 11:36:34 följande:
    Vad har du for telefon och hur Lyckades du fixa till det?
    En iPhone 4 och jag stängde av den och startade bara om den så var problemet löst.
  • telgebo
    Capiche skrev 2012-07-28 11:42:59 följande:
    Om du kollar på mitt test från 1/7, då är det väldigt starkt ändå med tanke på dagen efter så var det jätte svagt, kan det inte vara så att ägget "kanske" släppte då den 1/7? 

Jag har äl test från igår också, tänkte ta ett klockan 15 idag också så lägger jag ut testet från igår och idag sen så får du säga vad  du tror. 

Nästa månad tror jag att jag köper CB äl testerna med glad gubbe. 
    Din Äl sticka från 1/7 är negativ då teststrecket ska vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket för att vara positivt. Sedan ska jag säga också att även om ÄL test är positivta så är det det inte säkert att ÄL sker utan bara att LH halten är såpass hög att den indikerar att det är dags för ÄL men ändå släpper inte ägget/äggen.

Visa gärna så tolkar jag åt dig.

Du kan komplettera CB test med stickor, alltså ta CB när du strecken är lika starka på stickorna.
  • telgebo
    Capiche skrev 2012-07-28 11:45:21 följande:
    Har du ÄL idag kanske? :) kollade din kurva. 

Alltså jag har super ont i hela livmodern idag och äggstockarna.
    Nästan så jag måste ta en alvedon! :/
    Tempen låg på 36,13 idag. 
    Jo jag kollade in din kurva men du hade fyllt i icke fertilt sekret idag, hmm confused.

Ja du jag vet i tusan om min kurva alltså. Jag vill bara veta om min kropp kommit igång men det verkar som den inte gjort det för jag borde ha haft ÄL vid denna tid om kroppen ska vara som den var innan, men det kan ju ta en cykel eller så innan kroppen kommer igång. Spelar ingen roll nu då jag inte försöker bli gravid det minsta.
    Men alla tecken tyder på att jag borde ha ÄL idag men jag har inte ont på nåt sätt, däremot hade jag världens molvärk runt äggstockarna i torsdags.
  • telgebo
    Cice skrev 2012-07-28 11:58:32 följande:
     så här  ser  ut min kurva.....
    Ser varken kurva eller länk.
  • telgebo

Cice: Kommer inte in på länken. I TS högst upp i denna tråd så står det hur du ska göra för att få fram den så läs där.

Capiche: Vad visar 15 testet?

• telgebo

och du Capiche köpte du några digitala CB ÄL tester idag?

• telgebo

Cice: Du har inte fört in några tempar alls så hur ska jag då kunna tolka något. Det verkar också som du fört in någons annans kurva.

• telgebo

Vad tyst det är här, har alla slutat tempa eller är gravida tro? Känns som det.

• telgebo
    Saga09 skrev 2012-07-28 20:54:41 följande:
    Jag är på den förhatliga väntan mellan äl och bim  känner absolut ingenting förutom en väldigt svag känsla på höger sida.. inte molvärk så..
    Jag är i väntan på ÄL, men man kan ju prata här medans men väntar så blir väntan roligare.
    Losan skrev 2012-07-28 21:36:17 följande:
    Kan ni andra också se kurvan och länken Cice råkat lägga ut?
    Ja jag såg men nu verkar själva kurvan borta för den syns inte längre. Vet inte hur hon kunde lägga in nåns annans kurva och vad hon skulle tjäna på det för det var inga tempar heller på den delen så jag fattar ingenting av det hela.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*