Capiche skrev 2012-07-12 21:38:36 följande:
Ja men du testa sluta för det är vanligt att inte tåla. Jag kunde inte äta dom! Yaz som jag åt sist nu är dom snällaste för kroppen enligt bm min men dyra om man är över 26..vilket jag är.
Det konstiga är bara att jag åt Yasmine för typ 11 år sen i ca 2 år och mådde kanon då, inga besvär knappt och hade sexlust som tusan, fast då var jag så himla kär också.
Så fick jag barn och efter det åt jag minpiller en kort period men det funkade inte. Efter andra barnet satte jag in en kopparspiral och aldrig mer säger jag, jag trodde jag skulle förblöda vid varje mens. Jag hade sån fruktansvärd mensvärk varje dag utom 1 och blödde dubbelt så länge 12 dagar istället för 6 och jag blödde så mycket att jag blödde igenom tjockaste bindan och kläder på 1 timme ungefär varenda jäkla månad så efter 6 månader gav jag upp och dessutom kände mitt ex av trådarna när vi hade sex.
Fick då P-piller igen, men jag mådde så illa hela dagarna av dom så efter 4 dagar gav jag upp för jag låg bara till sängs och det funkar inte med 2 barn när killen var på jobbet.
Efter barn 3 så fick jag minpiller hämtade ut dom men började aldrig ta dom för vårt förhållande tog slut i samma veva.
Nu efter barn 4 så tänkte jag sätta in hormonspiral men BM ville vänta med det och föreslog P-piller eller minipiller egentligen men då jag inte ammade av privata skäl så tog jag p-piller och samma sort som förut men denna gång så funkade det inte alls och jag förstår inte varför kan man bra utav dom ena gången och inte alls nästa gång. Kroppen är bra konstig.