Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

SmoochiePoo skrev 2012-02-07 18:39:45 följande:
    Tempen gick ner ytterligare idag...väldigt underligt, har inga känningar alls som jag brukar ha. Har iofs inte hetsat med tester osv denna månad och har fokuserat på annat, så kanske är det. Who knows! Skrattande 

Bobofina, oj vilken jämn temp du har! Förvånad Fint!

Kärt barn, hur är det med dig då? Några känningar?
    När jag började fokusera på annat än BIM och graviditet och allt det så var det då det tog sig och jag blev gravid, så det kanske är själva framgångsreceptet vem vet.

Jag har skaffat en sida på FF men inte kommit igång och tempat än, ligger på is än så länge, men läser här inne då och då.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Capiche: Hej och välkommen, inte så aktiv här längre som tidigare. Kolla TS där finns länk till chart sidan där man lägger in länken till sin FF sida och även kan lägga in sin BIM.

• telgebo

Vilvarin: Grattis

• telgebo
    Capiche skrev 2012-07-05 14:50:16 följande:
    Som tidigare, tack för hjälpen. :)

Kan man se på kurvan om ägg fäster sen?? 
    Eller tro sig fästa?  
    Nej sådant kan man inte se.
  • telgebo

Capiche: Kikade på din kurva, ser bra ut, men varför streckad coverline? Förstår inte varför FF anser den vara opålitlig.

Om du vill kan du kolla på min kurva från då jag blev gravid.

• telgebo
    Bengalen skrev 2012-07-05 16:57:08 följande:
    Det beror på fel sorts flytningar för att vara ägglossning.
    Okej så om man ändrar till W eller EW så ändras det då alltså till heldraget? Men det är ju också konstigt jag har ju aldrig EW eller ens W och fick ju ändå heldraget och gravid.
  • telgebo
    Bengalen skrev 2012-07-05 17:16:14 följande:
    Jag är nästan säker på att det beror på creamy-flytningarna men Capiche kan ju experimentera och ändra till EW och se om inte strecket blir heldraget då.
    Jag vet att FF inte gillar creamy i samband med ägglossning, då är det nog bättre utan flytningar till och med. 
    Jo så kan man ju göra men samtidigt vill man ju inte fylla i något som inte stämmer.
  • telgebo
    Bengalen skrev 2012-07-05 17:48:21 följande:
    Men hon kan ju ändra tillbaka igen sen. Flört
    Jo självklart.

Skulle vara intressant att se om det skulle bli heldraget om hon bara ändrade flytningarna och sen tillbaka igen.
  • telgebo

Nu äter jag p-piller då så jag kan inte jämföra så, men jag har ganska mycket flytningar precis före ÄL och sedan strax före mens. Min PMS har blivit värre sedan jag började med P-piller så jag äter sista kartan nu, det är inte värt att må så skit som jag gjort sedan jag började med dom. Ska se om det blir samma mönster med flytningarna då som nu.

Konstigt att det inte gick att ändra bara för att kolla. Jag höll mycket på och lekte med mina när jag tempade och det gick bra men de kanske gjort om det sedan dess.

• telgebo

Känner mig helt lost trots att jag sysslat med FF förr, men det var ett bra tag sedan och jag har helt hlömt hur man kommer in på sin chart och var man klickar på för att lägga till sin temp och ev biverkningar etc. Någon som kan förklara för mig hur man gör?

Tänkte börja tempa nu igen när mensen drar igång någon gång under nästa vecka väntas den. Ska sluta med mina P-piller, inte för att bli gravid utan för att jag har fått sådan fruktansvärd PMS sedan jag började med dom och ska se om jag mår bättre utan dom.

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*