Vi 4 skrev 2011-09-22 20:28:22 följande:
in the making, så trist *kram* till dig
Lövfallet, trist för er med, *kram*
Kinderägg, håller mina tummar för att det är er tur nu, det ser fint ut!
Bengalen hoppas ni har det härligt på semestern och att du har massa höga fina tempar nu.
Du och jag, typiskt med fel test, hoppas du får nya snabbt.
Min temp gick ner rejält i morse och jag har väntat på eländet hela dagen, men först nu tycker jag mig skönja spår av att det är på väg. Jag är så himla trött på detta eviga väntande varje månad nu. Jag vet att många andra har försökt mycket längre, men det börjar verkligen tära på mig nu. Hur orkar folk ladda om? Hur klarar man att tänka på annat? Nu är det 11 månaders försök. Vi har ju iaf tid för första utredningssamtal i oktober, men jag är rädd att vi inte ska få så mkt hjälp pga av min ålder. Ine så mycket annat att göra än att fortsätta vänta...
Jag vet hur det känns när plusset låter vänta på sig. Har varit där, 4 graviditeter p 1 försök och så denna som tog 21 mån med ett MA också. Jag kan säga att jag tröttnade rejält i dec förra året och började faktiskt känna att nää det blir inget så jag började fundera på att lägga fokus på annat som jag tycker är kul som heminredning, att börja träna osv och vips så blev jag gravid när jag inte la ner hela min själ att överanalysera varenda litet symtom, testa med ÄL-test och vara helt besatt av att bli gravid grejen och då tog det sig. Låter kanske klent men så var det för mig.