Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Det var som jag skrev att om du har senare ÄL så sker BIM senare, du har BIM 12-16 dagar före nästa mens alltså blir din BIM framflyttad. Hoppas du förstår hur jag menar. Nästa mens väntar du utan ÄL den 13 aug nu kanske du väntar BIM den 15-16 aug eller nåt sånt. Fattar inte hur man ska räkna ha ha.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Capiche skrev 2012-08-01 19:39:00 följande:
    haha ok. men då blev jag ju liiiite klokare iaf. Men det svåra är när jag ska räkna äl från i morgon kanske? :) 
    Så då borde de bli kring  14.e augusti kanske. Jag hade sist en luteafas på 12 dagar. 
    Om du har pos test imorgon så sker ju ÄL om 1-2 dagar typ fredag eller lördag men jag frågade också att själva äggsläppet sker när testet blir negativt igen, alltså att du har pos test imorgon och öbermorgon om då själva ÄL är då på lördagen, men jag har ej fått svar på det än.

Du väntar väl BIM den 11 aug om du inte har ÄL eller?

Om du då har ÄL den 4 aug säger vi så får du då flytta fram den antal dagar sas. Fan vad snurrigt det blev fattar knappt själv vad jag menar ha ha.
  • telgebo

Är så trött så jag bara skrattar.

• telgebo

Nu har experten som jag dubbelkollar med svarat Jo du flyttar fram den, har du ÄL om 3 dagar så flyttar du fram BIM 3 dagar. Nu får jag inte ihop det i skallen för jag är så jädra trött så kan ej tänka.

Jag tycker ju att den borde flyttas fram lika många dagar den är försenad men jag kan inte tänka klart just nu.

• telgebo

Men jag testar ju fram till pos test och sedan tills det blir neg igen och jag tänker om inte själva ÄL sker samma dag testet visar neg igen.

• telgebo
    Kinderägg skrev 2012-08-01 19:57:38 följande:

Åter igen lade jag in mig på BIM-listan, känns som vanigt allt annat än hoppfult. Det är inte lätt att pricka in rätt dagar med en kropp som bara värker plus att jag och maken var lite irriterade på varandra precis runt ÄL.

Håller tummarna hårt Kinder, det är fan din tur nu.beundrar din kamp.
  • telgebo
    Bjornis skrev 2012-08-01 20:06:54 följande:
    Å va trögt. Hoppas verkligen det tar sig!! Ego: var på ul idag på inskrivningen. V 9+1 idag. Har ju nojat en hel del men nu flyttade jag ner min kurva till gravida för ulet visade en 2,5 cm stor kotte m pickande hjärta. Kom lite glädjetårar.
    Härligt Björnis har undrat hur det gått för dig.
  • telgebo

Capiche: Sexar du nu ha ha

• telgebo

Capiche gå in på tråden som heter svaga gravidtest du vet den som det är full fart i. där står hur du ska räkna ut BIM mellan mig och LilaEmma.

Ha ha, jaha då vjag vad du ska göra för snusk snart

• telgebo
    Capiche skrev 2012-08-01 20:44:23 följande:
    ja men iom äl är 3 dagar sen jämnfört med förra gången så räknar jag väl bim den 14/8 el 15/8 . 
    Väntar med att sätta bim tills FF har lagt ut coverline. Får verkligen hoppas temphöj i morgon då 
    Du får nog inte temphöj imorgon, tempen ska ner om du har ÄL på fredag.

Kolla gärna i tråden du vet hur du ska räkna.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*