Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.
Som rubriken lyder
Som rubriken lyder
elias, lukas, texas
jessika
Tindra och Elis eller wilmer. SPYYYYYR!!
Ojoj, vad många som inte gillar Tindra! Jag som tycker det är så fint Men smaken är som baken!
Jag tycker inte alls om dubbelnamn... Och sen tycker jag inte om Bert och Berta fast det tror jag beror på att varje gång jag nämnde de namnen (har släktingar med de namnen) i skolan när jag var liten så utbröt en massa fniss...
Tycker vissa är väldigt känsliga här. Det finns nog inget namn som alla gillar och det får man ju acceptera. Vissa namn som jag älskar hatar sambon osv. Sånt är livet. Och nej, vi ser inte ner på barn som har dessa namn, de är precis lika fina oavsett vad de heter och dessutom har de ju inte valt sina namn själva.
Får vi en flicka nu kan det bli en Maja tror vi. Själv gillar jag Ophelia, Ariadne och några till men sambon har sagt nej. Det är svårare med fina namn på pojksidan... Jag gillar ju Caspian jag, men icke säger sambon. Jag vet att inte allla gillar samma namn som jag men det får väl stå för dem. Som jag sa tidigare kan jag inte förstå varför Oskar är så poppis, det är bortom mitt förstånd men jag ser inte ner på de Oskar som finns för det.