Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.
Som rubriken lyder
Som rubriken lyder
Btw till alla känsliga människor som stör sig på sådana här trådar. Jag skulle aldrig se ner på ett barn av någon anledning, särskilt inte ett namn! Nåt skulle heller aldrig påpeka för Mona barn eller framför mina barn att jag tycker deras vänner har fula namn. Att sitta och ventilera smak och åsikter (som alla tycker olika) ser inte jag som samma sak att man beter sig så ute på gatan eller i verkliga livet. Att få vara barnslig och diskutera tontiga ämnen man vanligtvis inte tar upp är ju charmen med forum. Och jag skulle aldrig ta illa upp om någon inte gillade mitt barns namn. Vem sjutton vill att alla ungar ska heta samma sak?
Ursäkta för schnygga skrivfel, skyller på mobilen...
Jag "avskyr" Krister (i alla former) *äckel*. Torkel *urk* Petra *ryser*
Jörgen! Jörgen är ett så fult namn att jag använder det som svordom ibland när andan ligger på. mitt livs chock fick jag dessutom när en vän upplyste mej om att detta anskrämliga namn kunde göras fulare med stavningen Görgen. det namnet har blivit slaget med fulpinnen så mycket att pinnen gick av!
min sambo tjatar om namnet Katla (ja, precis som draken i bröderna lejonhjärta och som vulkanen på island) och det är nog det fulaste flicknamn man kan ge sin dotter. det är hårt och elakt och förknippas bara med hemska saker.
VEM tittar ner på sin lilla söta nyfödda skatt och säger: Ja du, min älskling, du ser allt ut som en Jörgen/Katla.
Dick
Hartvig
Frans-Josef (bodde en pojk i grannhuset som hette så, Fan ja skrattar varje gång jag tänker på det)
Erland
Erling
Rakel
Torkel
Ronny,Conny...raggarnamn enl mig..
klart man inte ser ner på ett barn bara för att man inte tycker deras namn är fint! alla tycker ju olika.
kom på ett fult namn som en tjej som gick i min mellanstadieklass hade...gull-marie. hihi :)
Dick
Hartvig
Frans-Josef (bodde en pojk i grannhuset som hette så, Fan ja skrattar varje gång jag tänker på det)
Erland
Erling
Rakel
Torkel