• ius lexis

Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.

Som rubriken lyder Glad

• Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.
  • Linawb

Killnamn: Kevin, Melwin... Överhuvudtaget alla dessa amerikanska namnen, gärna med någon sjuk stavning, som typ Cewin... Så white trash!!

Flicknamn: Tindra, Nova, Engla, Minéa.... *ryser* Och sen de amerikanska Destiny, Cassandra osv.... Uuhh...

• lilla V
    maximum skrev 2010-09-09 17:56:08 följande:

Dick

Hartvig

Frans-Josef (bodde en pojk i grannhuset som hette så, Fan ja skrattar varje gång jag tänker på det)

Erland

Erling

Rakel

Torkel

Erling heter min älskade sambo. Kanske inte superfint men det är isländskt och väldigt populärt där.
  • Snarkofagen

Kille: HUGO!!! Och Urban, men jag hoppas vid GUD att ingen döper sin son till Urban på 2000-talet. Och Ola-Conny, som han i Ullared HAHA

Tjej: Säger som Linawb - Tindra, Engla, Nova (inkl Nowa-Li och andra kreativa lösningar...), Engla 

• Grodan1972

Min make vill att vår dotter (om det är en sådan i magen) ska ha ett fransk-klingande namn, han tycker det är vackert av någon anledning, typ Angelique, Moniqoe, Dominique etc etc *USCH* Hur ska jag klara mig ur den knipan...

• Becciz
    maximum skrev 2010-09-09 17:56:08 följande:

Dick

Hartvig

Frans-Josef (bodde en pojk i grannhuset som hette så, Fan ja skrattar varje gång jag tänker på det)

Erland

Erling

Rakel

Torkel

hahahahaha Frans-Josef jag skrattar i hjäl mig
  • Dixabilly

Engla

♥ (¯`°?.¸ ♥ Love Life ♥¸.?°´¯) ♥
  • Protea

Det finns ju sa manga fula namn!

Nova, Engla, Tindra, Beauty, Princess, Cassandra, Tiffany, Chelsea, Samantha osv

Kevin, Liam, Milton, Melvin osv

• V P E
    Snarkofagen skrev 2010-09-09 18:09:36 följande:
    Kille: HUGO!!! Och Urban, men jag hoppas vid GUD att ingen döper sin son till Urban på 2000-talet. Och Ola-Conny, som han i Ullared HAHA

Tjej: Säger som Linawb - Tindra, Engla, Nova (inkl Nowa-Li och andra kreativa lösningar...), Engla 
    Gaaah! Är inte Nowa-Li ett fabrikat på sockiplast??
Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.