• ius lexis

Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.

Som rubriken lyder Glad

• Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.
  • GrönaDruvan

Finns ju många fula namn, men om man tar "de vanliga" som finns nu för tiden, så gillar jag inte Liam och Kevin.
    tjejnamn vet jag inte.. men Alicia är inget favoritnamn.. 

• annabanana09

jag gillar inte lukas, ludvig, linus...tarmo är inte vackert direkt ;)

sen gillar jag inte engla, tindra, nova...trendnamn eller vad man nu ska kalla det. och inte för amerikanska namn...typ haylie

• AlvaLovisa

Barbro och Orvar. Låter som att man har munnen fullt med mat.

• Bedan
    Jenny1 skrev 2010-09-09 11:06:27 följande:
    Kevin, Oliver
    Smila, Lycka
    Hehe, min mamma tycker att Smilla låter som smir som i smir-test.
  • Therre

Jobbade på dagis förut och där ver de en pojke som hette Morris, fattar inte hur man tänker när man döper sitt barn till de:S måste ju tänka på att de ska ha de senare i livet också, mer ett namn på en hund skulle jag påstå isf

• Förälskad

Alltså vilken märklig fråga. På ett barn? Det finns väl vuxna som heter samma sak som barnen, men är det bara för att barnen heter det som det är fult? Vilket namn tycker du är fulast borde väl ändå frågan vara ställd? 

Hur som helst. Det finns nog inga namn som jag tycker är riktigt fula. Jag tycker bara det är skönt att vi alla inte heter detsamma.

• Mummyfied

Tristan! Låter som om man tycker att man har en trist unge och sedan gjort ett smeknamn av det.

Senm tycker jag att den här nya trenden att sätta - li i slutet av flicknamn är gräslig. Typ Emma-li och Engla-li.

• IsaViolia

Kristin är det fulaste namnet som finns, fy så vedervärdigt och gräsligt det är! Tätt efter ligger Elisabet, huvvaligen!!! Sen kommer alla dessa :Michelle, Cazzandra och alla andra wt namn
    Killnamn som är hysteriskt fult är tex : Kevin, Eddie och Zacharias. Fyyyy! Stackars barn!

Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.