• ius lexis

Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.

Som rubriken lyder Glad

• Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.
  • ius lexis

Hmmm pleeease :)
    Ok, jag börjar.
    Pojke: Robert blä det ger mej rysningar!!
    Flicka: Virginia UHHH!! eller varför inte Roberta:)

• Millan83

Gert och Bert. Samt Kevin och alla namn med konstiga stavningar! 

Ellizzabeth, Thindra, Louize, etc.  

• ius lexis
    ius lexis skrev 2010-09-08 15:40:01 följande:
    Hmmm pleeease :)
    Ok, jag börjar.
    Pojke: Robert blä det ger mej rysningar!!
    Flicka: Virginia UHHH!! eller varför inte Roberta:)
    oj det var många som han skriva innan jag hann få ur mej vad jag skulle skriva, Ja Liam, då tänker jag på slem?! Vet inte varför:)
  • Sharleene

ogillar en hel del namn som Axel, Börje, Leo, Max, Pontus, Mio,Alvin finns en massa mer namn men orkar inte skriva allt.
    Vad gäller tjej namn ogillar jag skarpt Nova, gamla namn som hulda, signe, elsie. Marit, Elsa.
    Sedan är jag bara allmänt trött på vanliga namn som var och varannan unge heter, typ maja, Mio, tindra, nova etc.

• saxon

De flesta killnamn som börjar på B, Bjarne, Bert, Börje, Bengt, osv.

För tjejer: Ramona.

• ByggareBob

I vår lokala tidning finns "grattishörnan", ni vet man skickar in en bild på ngn man vill fira. Idag var det en pojke som firades av sin farfar, pojken hette Will.I.am...Det mina damer & herrar slår både Cewin, Melizza, Cazzandrah med hästlängder...

• cookies
    Mariohn skrev 2010-09-08 15:38:55 följande:
    Kevin och Twilight. 
    Kan man heta twilight?Förvånad
  • La Lola
    ByggareBob skrev 2010-09-08 15:50:55 följande:
    I vår lokala tidning finns "grattishörnan", ni vet man skickar in en bild på ngn man vill fira. Idag var det en pojke som firades av sin farfar, pojken hette Will.I.am...Det mina damer & herrar slår både Cewin, Melizza, Cazzandrah med hästlängder...
    Eller så gillar han gruppen Black Eyed Peas.
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Sofiero

Svårt... Många namn är ju fula för att de är rent FULA, som t.ex. Ambjörn och Clemens.
    Sen finns ju de som blir fula för att de absolut inte passar på barn men man reagerar inte på dem när nån vuxen heter det: Barbro, Kennet, Inge, Ingegerd.
    Och sen kategorin som man helt enkelt bara retar sig på, utan att det egentligen är nåt speciellt med namnet. Är väl här erfarenheter spelar in ordentligt :) : Linnéa, Nova, Smilla, Engla, Noel, Twilight, Alfons och alla andra "påhittade" namn. Gandalf och Chewbacca och vad de heter :) 

Det var svårast att komma på namn som verkligen är fula på riktigt :) 

Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.