Barbamamman: Men oj att Fredde blivit slagen så! Bra att ni tar upp det med skolan, tycker jag. Och jag håller med Sandra, jättefin grabb!
Zandra: Jag reagerade också över er ordning då jag kollade på era längehetesbilder på ett litet tag sedan. Här kan vi väl ha duk på bordet igen nu, men de åker ner då och då. Några prydnadssaker kan vi inte ha på borden, dem leker Selma bara med och flyttar runt.

Jättetrist. Bra tips angående platsbanken.
Glittrax: Skönt att du börjar må bättre! Vad mysigt med kalas. Nej sådana skumgodisar gillar jag inte. Jag har förresten sett ett "SOS Alarm"-avsnitt som handlade om just ett litet barn som satte en sådan i halsen. Ni som har barn som fyller 3 nu i höst, har ni tänkt ha barnkalas för dem? Det känns som de är lite för små om man inte som föräldrar känner varandra, eftersom föräldrarna måste vara med. Men det skulle nog vara väldigt roligt för Selma att få bjuda sin bästa dagiskompis Isabelle, åtminstone.
Selma har börjart få en klubba ibland på lördagen. Hon är SÅ nöjd över den där klubban och den räcker ju en liten stund också. Men nonstop var ett bra tips, det kanske vi ska prova.
Selma somnade först 22.15 igår, sen vaknade hon alldeles förkyld strax efter att jag gått och lagt mig och var sedan vaken tills 2.30!

Jag ringde till slut Andreas (som fortfarande var på krogen) och han erbjöd sig direkt att komma hem, det var ju gulligt. Selma är så pappig så först när han kommit hem kunde hon komma till ro och somna.
Passligt förresten att ni pratat om tänder, för i morse upptäckte jag av en slump att båda där nere är på väg upp på Arvid!

Vi har inte märkt nåt på humöret, men visst händerna är ju i munnen mycket. Nu i eftermiddag har han dock varit gnällig och knepig. Får väl se hur natten blir. Selma var ju också relativt tidig med tänder, tror hon var 5 månader.