barbamammans familj: Ja min sambo är lite för "snäll" av sig och säger bara ja till allt även om det inte alltid passar så bra. Jag märker att det inte alltid är så lätt för andra att förstå att man måste planera en hel del för att hinna med allt, och att om nån kommer oanmäld, speciellt på en vardagskväll (nu ringde ju dock denna kompisen en stund innan) så kan det bli väldigt stressigt. Oj att ni fick så mycket pengar över ändå trots så mycket räkningar! Ja vissa månader kan det ju komma rätt mycket räkningar samtidigt tyvärr. Fast jag är rätt imponerad om ni klarar er på bara 5000:- på mat för hela er familj, det är ungefär vad vi lägger i månaden. Självklart skulle vi kunna komma undan billigare också, men inte om vi var 9 pers!

Nej jag vet faktiskt inte varför inte jackan har kommit än, tror nån hade frågat igen och den skulle komma in v 38 (har ingen koll på vilken vecka det är nu). Vad jobbigt att du alltid får natta alla barnen själv!!
zandra: Åh, jobbigt att Linn börjat vakna flera gånger på nätterna! Hoppas bara det är en fas. Konstig hon blivit när du matar henne. Arvid har också blivit konstig vid matning, nästan liksom spjärnar emot när man ska lägga honom vid bröstet, även om han inte ätit så länge än. Vilken strulnatt ni haft!! Usch vad det är jobbigt när båda barnen strular samma natt. Skönt med en sån massa extrapengar!

Och JIPPI att Dan fick praktikplatsen!! Vad roligt! Så han får mer pengar då eller?
Nu har jag nog redan shoppat upp pengarna jag fick in.
(Till Selma)
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx
uteungar.se/show_product.asp&cat=2&scat=5&lan=sv
Plus ullstrumpor och ullstrumpbyxor till i vinter. Usch, dyra grejer men jag tycker galon är lite dumt då det inte andas, och dessa kläder kan ju förhoppningsvis användas väldigt mycket i höst och vår och milda vinterdagar (med fleece under då såklart). Sen har de bra andrahandsvärde på Tradera också så man får tillbaka lite av pengarna sen.

Fast byxorna får nog Arvid ärva först.
Oj, här började regnet fullkomligen vräka ner nu, och så började det åska. Tur att vi redan varite ute på förmiddagen. Jag la Arvid i vagnen när vi var ute och lekte, och jo han somnade utan gnäll, men som vanligt vaknade han efter PRECIS 30 minuter! Det är så knäppt. I natt sov han 19.40-5.20, åt i en kvart, och sov sedan 5.35-7.30. Me like!

Men jag har sån spänningshuvudvärk idag, så nu får barnen roa sig med barnprogram och babygym en stund, hoppas värktabletterna hjälper snart...