• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • KatjaKaj
    erinny skrev 2010-07-19 14:24:24 följande:
    Bor ni inne i Sjöbo eller? Dottern går på Tofta förskola i Sjöbo.
    Är dottern född i Ystad då?

Nej vi bor utanför Sjöbo mot Tomelilla hållet men vi ska faktiskt flytta in "centrala" sjöbo om en månad.

Hon föddes i Lund då hon är prematur barn :).

Vad bra med någon som kanske har koll på förskolorna i Sjöbo, jag har börjat leta efter förskola till dottern men jag har inte hittat någon jag tycker verkar vara superbra och det står inte så mycket information på komunens hemsida.

Är tofta komunal eller är den privat och är den att rekomendera ?

Men vet du om det finns något roligt att hitta på i krokarna typ öppnaförskolan eller babyrytmik eller något annat roligt?

Nu bombar jag dig med frågor men jag känner verkligen inte någon i området haha :D

• erinny

Maddlyn: Bomba på=) 
    Tofta är bra. Dom är ute mycket och det är en ganska ny förskola så allt är fräscht där.
    Har väl hört att linné förskolan är populär och lillgården (eller vad den heter) inte är lika populär.
    Det är kommunala förskolor alla tre.
    Öppna förskolan är på tisdagar och torsdagar. Vet att det finns babycafé, tror det är onsdagar.
    Finns en hel del.. Finns en del information på bvc..

• erinny
    Katrin76 skrev 2010-07-19 14:29:16 följande:
    En liten cyckelrunda är du på

Förslöv tillhör Båstad. Vi bor mellan Ängelholm och Båstad.
    Får trösta mig att det iaf var skåne=)Skäms
  • norgesessan

Erinny, jag kan absolut INGET om Skåne

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Katrin76
    erinny skrev 2010-07-19 15:23:34 följande:
    Får trösta mig att det iaf var skåne=)Skäms
    Haha! Ingen fara
  • erinny
    norgesessan skrev 2010-07-19 16:05:35 följande:
    Erinny, jag kan absolut INGET om Skåne
    Var dag lär man sig något nytt
    Katrin76 skrev 2010-07-19 16:30:26 följande:
    Haha! Ingen fara
    Nu lär jag ju aldrig säga fel igen iaf
  • vackert udda
    Ojoj! Nu är vi 22 st! Va roligt Skrattande
    Varmt välkomna alla nya!

FYLLER PÅ LISTAN:

"Medlemmar" (eller vad ska man kalla det? ^^), än så länge:

* vackert udda, 23 år, Perstorp

* norgesessan, 30 år, Malmö

* EllaAnette, 32 år, Ängelholm

* Nilsson86, xx år, Ängelholm (Vejbystrand)

* With a devilish smile, 21 år, Åstorp

* SaraKlippan, 25 år, Klippan

* goding87, 23 år, Lund

* Sara S, 26 år, Norrvidinge

* PriceLess, 27 år, Lund

* Evsi, 27 år, Kävlinge

* mamma i malaga, 32 år, Kävlinge

* erinny, 23 år, Veberöd 

* knasbubblan, 33 år, Hässleholm

* Lionda, 25 år, Kristianstad

* skånskan76, 33 år, Hörby

* sisterspoint, 31 år, Häljarp

* sonen08, 27 år, Kristianstad

* 071020, 27 år, Helsingborg

* mamsin, 34 år, Malmö

* maddlyn, 22 år, Bor?

* Anonym (V), 27 år, Malmö

* Katrin76, 33 år, Förslöv 
  • vackert udda

Jag ska försöka att reda ut lite här så vi alla kan planera Glad

Det är ju såpass många som hittills "anmält" sej till Skånes Djurpark den 14 eller 15 augusti så vi borde kunna spika en träff då. Vad tror ni om att bestämma den 14?

Bestämd aktivitet:

* 14 augusti - Skånes Djurpark med grillning, alla tar med eget att grilla. Barn är självklart välkomna!

Deltagare: vackert udda, sonen08, goding87, erinny, EllaAnette, 071020 och mamsin. 

Vi behöver bara bestämma en tid också, kom gärna med förslag så väljer vi det som flest tycker passar. Likadant om ni hellre vill träffas den 15 så kan vi göra det om det är majoriteten av alla som vill det Skrattande 

Alla som vill kan givetvis hoppa på aktiviteten!

Jag planerar gärna in fler aktiviteter, både före och efter djurparken. Kom gärna med förslag på datum, platser etc. så kan vi få ihop fler träffar även för de som inte kan den 14/8.
    Jag tycker t.ex. förslagen från "sisterspoint" om de olika grillplatserna i Hbg låter kanonbra, är det nån annan som vil hänga på där?  

• Hobbysömmerskan
    Jag planerar gärna in fler aktiviteter, både före och efter djurparken. Kom gärna med förslag på datum, platser etc. så kan vi få ihop fler träffar även för de som inte kan den 14/8.
    Jag tycker t.ex. förslagen från "sisterspoint" om de olika grillplatserna i Hbg låter kanonbra, är det nån annan som vil hänga på där?  
    tycker det låter som en utmärkt ide, om det blir i hbg så har jag 2 platser (3 om man vill sitta riktigt trångt) i bilen kör från s sandby men har inga problem med att köra inom lund eller nånstans på vägen.
  • vackert udda
    Hobbysömmerskan skrev 2010-07-19 22:34:55 följande:
    tycker det låter som en utmärkt ide, om det blir i hbg så har jag 2 platser (3 om man vill sitta riktigt trångt) i bilen kör från s sandby men har inga problem med att köra inom lund eller nånstans på vägen.
    Kul! Får se om fler hakar på då så får vi bestämma ett datum. Nu har vi ju kommit igång här ordentligt Skrattande
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!