• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • 071020
    vackert udda skrev 2010-07-19 10:03:28 följande:
    Välkommen hit Glad
    Tack Skrattande glömde skriva ålder på mig, är 27 ;)
  • EllaAnette

Vi hänger gärna på till Skånes Djurpark, om det är det som bestäms annars är vi på iaf, årskortet är löst sedan tidigare. Då dottern bara älskar djurparken kommer jag att få svårt att åka utan henne om vi inte vill ha ett nytt världskrig... ;)

• erinny
    071020 skrev 2010-07-19 09:57:03 följande:
    Hej,

hänger gärna på o träffas :) bor i hbg men flyttar till Lund i september. Har en dotter född 07 o en son född i maj i år.

(hej erinny Solig)
    Nämen hallojSkrattande

Om vi ska till skånes djurpark kan jag nog fixa in oss för halva priset...
    Går det att ta sig dit med buss?
    För vår del blir det bra med den 14e eller 15e..
  • vackert udda
    erinny skrev 2010-07-19 10:12:16 följande:
    Nämen hallojSkrattande

Om vi ska till skånes djurpark kan jag nog fixa in oss för halva priset...
    Går det att ta sig dit med buss?
    För vår del blir det bra med den 14e eller 15e..
    Jaså? Ja, det hade ju vart jättebra :) 

Buss vet jag inte, men logiskt sett borde det ju gå, det är ju högsäsong och allt.

Jag kommer att köra och har i så fall 4 platser över i bilen om nån vill åka med och dela på bensinen (har en bensinsnål bil Flört).

Det verkar som om Skånes djurpark är nåt att verkligen fundera på, många som vill dit och passar bra med barnen för de som inte kan få barnvakt etc. Jag avvaktar ett litet tag till för att se hur många som vill med och vilket datum som passar bäst, men just nu ser det väl ut så här:

14 eller 15/8, Skånes djurpark - "sonen08", "goding87", "erinny" och "EllaAnette"
  • vackert udda
    erinny skrev 2010-07-19 10:30:59 följande:
    www.skanesdjurpark.se/info/documents/Regionbu...

Hittade denna på deras hemsida. Så bara man kommer till höör så går där bussar till djurparken..
    Va bra :) Jag tänkte inte ens på att man kunde kolla det på deras hemsida, var bara inne och kollade priserna och öppettiderna ;)
  • Hobbysömmerskan
    Vuxen: 200 kr. Entrébiljetten gäller hela året.
    Barn: (t o m 15 år) Gratis.
    Barn får endast vara i parken i sällskap med vuxen.
    Grupp: 180 kr per person om man är en grupp med minst 15 betalande vuxna som betalar tillsammans i en klumpsumma.

Barnen blir ju gratis, och kan vi komma upp i 15 vuxna så kan man ju ha med kontanter och gå in tillsammans kanske så blir det lite billigare.
  • 071020

jag följer gärna med till Skånes djurpark, måste bara få ihop bussar o tåg (har inget körkort så jag får förlita mig på skånetrafiken när jag är ensam)

• erinny
    Hobbysömmerskan skrev 2010-07-19 10:57:28 följande:
    Vuxen: 200 kr. Entrébiljetten gäller hela året.
    Barn: (t o m 15 år) Gratis.
    Barn får endast vara i parken i sällskap med vuxen.
    Grupp: 180 kr per person om man är en grupp med minst 15 betalande vuxna som betalar tillsammans i en klumpsumma.

Barnen blir ju gratis, och kan vi komma upp i 15 vuxna så kan man ju ha med kontanter och gå in tillsammans kanske så blir det lite billigare.
    Men förhoppningsvis så kan vi gå in för 100 kr/person.
    Ska höra med min morbror  som jobbar där vad han kan göra för oss..=)
  • norgesessan

Jag är bortrest då. Åker den 12. Augusti, kommer hem efter en vecka, och då är min pappa och syster här. Så innan dess kan jag.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!