• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • sonen08

Ja hoppar gärna på bor i kristianstad är 27 år och har en son på 2 år. Har bara bott här i drygt 3 år snart så känner inte såå många men vänner kan man aldrig få för många av

• vackert udda
    Välkomna ni som är nya! Skrattande

FYLLER PÅ LISTAN:

"Medlemmar" (eller vad ska man kalla det? ^^), än så länge:

* vackert udda, 23 år, Perstorp

* norgesessan, 30 år, Malmö

* EllaAnette, 32 år, Ängelholm

* Nilsson86, xx år, Ängelholm (Vejbystrand)

* With a devilish smile, 21 år, Åstorp

* SaraKlippan, 25 år, Klippan

* goding87, 23 år, Lund

* Sara S, 26 år, Norrvidinge

* PriceLess, 27 år, Lund

* Evsi, 27 år, Kävlinge

* mamma i malaga, 32 år, Kävlinge

* erinny, 23 år, Veberöd 

* knasbubblan, 33 år, Hässleholm

* Lionda, 25 år, Kristianstad

* skånskan76, 33 år, Hörby

* sisterspoint, xx år, Häljarp

* sonen08, 27 år, Kristianstad 
  • sonen08

skånes djurpark låter ju som en kanon idé o ses på om man får ha med sin 2 årige buse är ensamstående så inte lättaste att fixa barnvakt alltid

• vackert udda

Nu är vi 17 st tjejer! Glad

Vad tycker ni, ska vi försöka med en träff redan i Augusti så att det inte rinner ut i sanden?
    Vilka veckodagar passar er bäst, jag tänkte att kanske lördagar eller söndagar passar de flesta, vad tror ni?

Vad är ni sugna på att göra? 

Förslag vi fått in:

* Träffas ute och grilla

* Mötas på Skånes Djurpark (eller kanske annat liknande ställe?)

* Träffas i någons trädgård

* Träffas vid ett lättillgängligt fik 

Är det nån som kanske har förslag på en bra grillplats, ett bra fik etc? Skriv det gärna här!
    Sen får vi väl försöka komma överens, antar jag ;)
    Det är kanske svårt att få med alla men det hade ju vart det roligaste! 

Jag ska göra mitt bästa för att organisera upp en bra träff, men blir jätteglad om ni hjälper mej med förslag på platser, aktiviteter och era åsikter! Skrattande 

• sonen08
    vackert udda skrev 2010-07-19 09:33:49 följande:
    Nu är vi 17 st tjejer! Glad

Vad tycker ni, ska vi försöka med en träff redan i Augusti så att det inte rinner ut i sanden?
    Vilka veckodagar passar er bäst, jag tänkte att kanske lördagar eller söndagar passar de flesta, vad tror ni?

Vad är ni sugna på att göra? 

Förslag vi fått in:

* Träffas ute och grilla

* Mötas på Skånes Djurpark (eller kanske annat liknande ställe?)

* Träffas i någons trädgård

* Träffas vid ett lättillgängligt fik 

Är det nån som kanske har förslag på en bra grillplats, ett bra fik etc? Skriv det gärna här!
    Sen får vi väl försöka komma överens, antar jag ;)
    Det är kanske svårt att få med alla men det hade ju vart det roligaste! 

Jag ska göra mitt bästa för att organisera upp en bra träff, men blir jätteglad om ni hjälper mej med förslag på platser, aktiviteter och era åsikter! Skrattande 
    Ja har hört om nån stooor lekplats med grillplats här i skåne men kommer aldrig ihåg namnet... minns ej vart den ligger.. Har tyvärr ingen bil så kan bara ta mig fram med buss/tåg.. vi är lediga fram till den 18 aug innan sonen börjar på dagis igen Vi är ju rätt många som bor nära varandra med i denna delen av skåne med
  • Hobbysömmerskan

Lördag eller en söndag låter bra. Har ingen Som kan vara barnvakt, och sambon jobbar hela dagarna. Ett förslag är andra helgen i augusti den 14 eller den 15 kanske? Skånes djurpark låter bra och om jag inte minns fel så finns det väl grillplatser att tillgå där. Bara en tanke att det kan vara gott med mat under dagen och alla kan ju ta med det de tycker om och ingen behöver hålla reda på alla ev allergier. Ett förslag bara

• sonen08
    Hobbysömmerskan skrev 2010-07-19 09:45:06 följande:
    Lördag eller en söndag låter bra. Har ingen Som kan vara barnvakt, och sambon jobbar hela dagarna. Ett förslag är andra helgen i augusti den 14 eller den 15 kanske? Skånes djurpark låter bra och om jag inte minns fel så finns det väl grillplatser att tillgå där. Bara en tanke att det kan vara gott med mat under dagen och alla kan ju ta med det de tycker om och ingen behöver hålla reda på alla ev allergier. Ett förslag bara
    låter kanon och så kan barnen med härja fritt
  • 071020

Hej,

hänger gärna på o träffas :) bor i hbg men flyttar till Lund i september. Har en dotter född 07 o en son född i maj i år.

(hej erinny Solig)

• vackert udda
    Hobbysömmerskan skrev 2010-07-19 09:45:06 följande:
    Det låter ju mysigt :)

Det enda jag tänker på är att entréavgiften är 200 kr (om man inte redan har ett årskort). Är det en summa som alla kan betala? Vad tror ni?
  • vackert udda
    071020 skrev 2010-07-19 09:57:03 följande:
    Hej,

hänger gärna på o träffas :) bor i hbg men flyttar till Lund i september. Har en dotter född 07 o en son född i maj i år.

(hej erinny Solig)
    Välkommen hit Glad
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!