• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • sonen08

Såg nu att de är min barnfria helg som ni skrev in. datumen

• erinny
    sonen08 skrev 2010-07-19 12:22:17 följande:
    har sånt där sommarkort på skånetrafiken så man åker ju gratis buss tåg/buss går de från kristianstadshållet. kommer hej ihåg vart man ska byta. Ska dit i veckan så årkskort kommer ja fixa då Ni som bor nära mitt håll ja ses gärna om ni vill ses innan aug. men vi är påt i aug. Bara så ni vet att de kommer säkert vara fuuullt med vagnar på bussen så man får vara berädd att fälla ihop dem. en kompiis berätta de var 15 barnvagnar på en buss om man åker från kristianstadshållet med byte i hörby eller om de är höör hehe blandar ihop dem.
    15 vagnar?! Det får nog bli bil för vår del.. Tänkte mest på barnen för de älskar att åka buss. Går inte tåget mellan lund och kristianstad genom höör?
     en vild chansning bara..
  • PriceLess

Jag tycker alla förslag var bra men grilla eller träffas ute ngn stans ligger nog högst på listan.

vet ännu inte om jag kan datuemen ni kommer bestämma ,men kan jag nite denna gång får d bil nästa,
    vill med iaf frågan är bara när:)

• sonen08
    erinny skrev 2010-07-19 12:25:17 följande:
    15 vagnar?! Det får nog bli bil för vår del.. Tänkte mest på barnen för de älskar att åka buss. Går inte tåget mellan lund och kristianstad genom höör?
     en vild chansning bara..
    fast de var en dag när de var dåligt väder då passar de flesta på att åka till djurparken för att de är bäst djurparksväder.
  • KatjaKaj

Jag bor i Sjöbo och har en dotter på 1 år. Själv är jag 22 och mammaledig, mina vänner jobbar allihop så det blir lätt långtråkigt och lite ensamt :)

• erinny
    maddlyn skrev 2010-07-19 12:41:26 följande:
    Jag bor i Sjöbo och har en dotter på 1 år. Själv är jag 22 och mammaledig, mina vänner jobbar allihop så det blir lätt långtråkigt och lite ensamt :)
    Hej, vad kul! Bor mellan sjöbo och Veberöd och är 23 (eller ja, 24 imorgon).
    Vad roligt att vi bor så nära!Glad
  • Anonym (V)

Här har ni en till tjej från Malmö.
    Men jag har inga barn. Men vi försöker.
    Jag är 27 år.

• KatjaKaj

Erinny: wow du menar inte att det finns fler unga människor på detta hållet. Jag hade gett upp hoppet och förlikat mig med tanken på att jag var den enda ;) haha har du bott här i krokarna hela ditt liv?

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!