• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • mamma i malaga

Jag är också bortrest tyvärr  (1-15 aug) men hänger gärna med om det blir någon annan träff! Annars är jag ledig och hemma med mina gryn fram tills dess om någon skulle vilja träffas i närheten av Malmö?

• norgesessan

Mamma i malaga, träffas gärna!
    Nu ska kanske maken vara föräldraledig fram tills semestern, så då kan jag ta med Jonathan, så dom får busa.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • erinny
    maddlyn skrev 2010-07-19 13:16:36 följande:
    Erinny: wow du menar inte att det finns fler unga människor på detta hållet. Jag hade gett upp hoppet och förlikat mig med tanken på att jag var den enda ;) haha har du bott här i krokarna hela ditt liv?
    Flyttade hit november -06 då vi köpte hus här.
    Är du "inföding"..?=)
  • erinny
    maddlyn skrev 2010-07-19 13:18:48 följande:
    Och grattis i förskott :)
    Tack!
  • KatjaKaj
    erinny skrev 2010-07-19 13:45:27 följande:
    Flyttade hit november -06 då vi köpte hus här.
    Är du "inföding"..?=)

Njä jag är infödd trelleborgare, men flyttade upp till min kille i göteborg ett par år, sen när jag blev gravid bestämde vi oss för att flytta ner till Skåne igen och då blev det Sjöbo då nästan hela min familj bor i krokarna.

• Katrin76

Vilken trevlig tråd! Får man hänga på?

Jag är en fd Ängelholmare, numera Förslövsbo. Har tre underbara ungar och nu också semester

• erinny
    maddlyn skrev 2010-07-19 14:09:35 följande:

Njä jag är infödd trelleborgare, men flyttade upp till min kille i göteborg ett par år, sen när jag blev gravid bestämde vi oss för att flytta ner till Skåne igen och då blev det Sjöbo då nästan hela min familj bor i krokarna.

Bor ni inne i Sjöbo eller? Dottern går på Tofta förskola i Sjöbo.
    Är dottern född i Ystad då?
  • erinny
    Katrin76 skrev 2010-07-19 14:18:48 följande:
    Vilken trevlig tråd! Får man hänga på?

Jag är en fd Ängelholmare, numera Förslövsbo. Har tre underbara ungar och nu också semester
    Häng på bäst du kanSkrattande
    Förslöv.. Är det i kristianstadtrakten eller jag är helt ute och cyklar nu?
  • Katrin76
    erinny skrev 2010-07-19 14:26:18 följande:
    Häng på bäst du kanSkrattande
    Förslöv.. Är det i kristianstadtrakten eller jag är helt ute och cyklar nu?
    En liten cyckelrunda är du på

Förslöv tillhör Båstad. Vi bor mellan Ängelholm och Båstad.
  • knasbubblan
    erinny skrev 2010-07-19 12:25:17 följande:
    15 vagnar?! Det får nog bli bil för vår del.. Tänkte mest på barnen för de älskar att åka buss. Går inte tåget mellan lund och kristianstad genom höör?
     en vild chansning bara..
    Jadå, tåget går genom Höör, tror det är Lund, Eslöv, Höör, Hässleholm, ev Vinslöv Kristianstad.
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!