• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • sonen08

Hehe sorry men vi kan följa med Sonens pappa får han på eftermiddagn kvällen ändå så vi kan följa med.

• erinny

Några fler än jag som kan tänkas "träffas" på facebook, nu ett tag innan vi ska till djurparken?
    Tänker att det är ett bra sätt att få lite kläm på varandra innan vi sesFlört

• 1Ett2Två3Tre

Hejsan

Jag hoppar skånes djurpark pga höggraviiditet, svårt att gå långa sträckor, men e gärna med på grillkväll eller träff sen =)

Ni kan adda mig på fb .... a_ljunggren_82@hotmail.com

Hoppas ni alla får en fin dag idag.. vi har redan 25 grader här ''puh''

Kram

• KatjaKaj

Hur dags hade ni tänkt åka den 14? Vill gärna med men jag jobbar ett par timmar på morgonen till 11.00 typ.

• KatjaKaj

Och det med Facebook låter som en bra ide, men jag vill försöka vara lite anonym här på fl så om någon skulle vara intresserad av min Facebook kan ni ju inboxa :)

• erinny
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-07-21 10:21:00 följande:
    Hejsan

Jag hoppar skånes djurpark pga höggraviiditet, svårt att gå långa sträckor, men e gärna med på grillkväll eller träff sen =)

Ni kan adda mig på fb .... [email protected]

Hoppas ni alla får en fin dag idag.. vi har redan 25 grader här ''puh''

Kram
    har lagt till dig nu.
  • erinny
    maddlyn skrev 2010-07-21 10:31:40 följande:
    Och det med Facebook låter som en bra ide, men jag vill försöka vara lite anonym här på fl så om någon skulle vara intresserad av min Facebook kan ni ju inboxa :)
    du kan ju lägga till oss exhibitionister(eller hur det nu stavas) som redan blottat oss=)
  • 1Ett2Två3Tre
    erinny skrev 2010-07-21 10:40:45 följande:
    har lagt till dig nu.
    Japp såg det =)
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!