• erinny

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Hej,
    bor utanför Veberöd.
    Jag har en dotter född 07 och en son född 09=)

• erinny

Det finns säkert jättemkt kul att hitta på.

Tror det är säkrast att satsa på något centralt eller iaf lättillgängligt då jag antar att inte alla har bil och/eller körkort.

Vi är ju spridda över ett ganska stort område så det kräver ju lite planering...

• erinny
    071020 skrev 2010-07-19 09:57:03 följande:
    Hej,

hänger gärna på o träffas :) bor i hbg men flyttar till Lund i september. Har en dotter född 07 o en son född i maj i år.

(hej erinny Solig)
    Nämen hallojSkrattande

Om vi ska till skånes djurpark kan jag nog fixa in oss för halva priset...
    Går det att ta sig dit med buss?
    För vår del blir det bra med den 14e eller 15e..
  • erinny
    Hobbysömmerskan skrev 2010-07-19 10:57:28 följande:
    Vuxen: 200 kr. Entrébiljetten gäller hela året.
    Barn: (t o m 15 år) Gratis.
    Barn får endast vara i parken i sällskap med vuxen.
    Grupp: 180 kr per person om man är en grupp med minst 15 betalande vuxna som betalar tillsammans i en klumpsumma.

Barnen blir ju gratis, och kan vi komma upp i 15 vuxna så kan man ju ha med kontanter och gå in tillsammans kanske så blir det lite billigare.
    Men förhoppningsvis så kan vi gå in för 100 kr/person.
    Ska höra med min morbror  som jobbar där vad han kan göra för oss..=)
  • erinny
    mamsett skrev 2010-07-19 12:18:07 följande:

Jag hänger gärna på 34 år o har en son på 5år :)

Skånse djurpark låter trevligt, man kan ev sammåka!

Välkommen säger jagGlad
    Var bor du då?
    knasbubblan skrev 2010-07-19 11:50:52 följande:
    Får nog hoppa över Skånes djurpark, tror jag ligger på förlossningen då...Flört Men följer gärna med nästa gång! Jag ska hålla utkik i tråden!
    Så spännande att det är så nära för dig!
  • erinny
    sonen08 skrev 2010-07-19 12:22:17 följande:
    har sånt där sommarkort på skånetrafiken så man åker ju gratis buss tåg/buss går de från kristianstadshållet. kommer hej ihåg vart man ska byta. Ska dit i veckan så årkskort kommer ja fixa då Ni som bor nära mitt håll ja ses gärna om ni vill ses innan aug. men vi är påt i aug. Bara så ni vet att de kommer säkert vara fuuullt med vagnar på bussen så man får vara berädd att fälla ihop dem. en kompiis berätta de var 15 barnvagnar på en buss om man åker från kristianstadshållet med byte i hörby eller om de är höör hehe blandar ihop dem.
    15 vagnar?! Det får nog bli bil för vår del.. Tänkte mest på barnen för de älskar att åka buss. Går inte tåget mellan lund och kristianstad genom höör?
     en vild chansning bara..
  • erinny
    maddlyn skrev 2010-07-19 12:41:26 följande:
    Jag bor i Sjöbo och har en dotter på 1 år. Själv är jag 22 och mammaledig, mina vänner jobbar allihop så det blir lätt långtråkigt och lite ensamt :)
    Hej, vad kul! Bor mellan sjöbo och Veberöd och är 23 (eller ja, 24 imorgon).
    Vad roligt att vi bor så nära!Glad
  • erinny
    maddlyn skrev 2010-07-19 13:16:36 följande:
    Erinny: wow du menar inte att det finns fler unga människor på detta hållet. Jag hade gett upp hoppet och förlikat mig med tanken på att jag var den enda ;) haha har du bott här i krokarna hela ditt liv?
    Flyttade hit november -06 då vi köpte hus här.
    Är du "inföding"..?=)
  • erinny
    maddlyn skrev 2010-07-19 13:18:48 följande:
    Och grattis i förskott :)
    Tack!
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!