• erinny

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

någon annan som vet någon trevlig restaurang? Alltid bra med flera förslag..

Hur går det med planeringen i Klippan?

• erinny
    vackert udda skrev 2010-08-16 18:01:15 följande:
    Jo, jag tänkte på en restaurang i Hässleholm. Den heter "CATS" och ligger vid biografen, verkar vara ett supertrevligt ställe, jag har inte hunnit äta där ännu men deras meny ser otroligt lockande ut med flera generösa vego-alternativ :)

Kanske kunde vara något?
    Det låter som ett riktigt bra förslag!
  • erinny
    071020 skrev 2010-08-16 17:22:43 följande:
    3 restauranger som jag gärna besökte när jag bodde i malmö: Jensens B. (mest för glassbuffen dock Flört) ElPatio (spansk/mexikanskt) ICE (svågerns bror äger denna, asiatisk mat)

Inga exklusiva restauranger men god mat :)
    låter ju också trevligt.. Fast det gjorde det ju med tapas också. Finns jättemånga ställen. Jag äter det mesta...
    Men känner mig inte sådär värst hemma inne i malmö längre.. Så bara det är hyfsat lätt att hitta så är jag på
  • erinny
    ÅzaLu skrev 2010-08-18 15:13:05 följande:
    hejsan här är en skåne tös till... får man lov hänga med här?? har ni träffats mycket?? jag bor själv i svalöv kommun... ska om 20 dagar få mitt andra barn...
    Välkommen!
  • erinny
    EllaAnette skrev 2010-08-19 11:10:31 följande:
    Hej allihopa
    Måste bara få dela med mig....har varit på UL idag, liten vinkade och gjorde tummen upp =) Lyckan är stor och ett stort smil har parkerat sig på min mun.
    Hoppas ni alla mår bra!
    Kram
    Så kul!
    En sån sak kan ju få även den mörkaste dag att skina igen..=)
    Min kille låg och pekade på sin snopp under vårt första ul. Så det var ju inget snack om vad det var för kön=D
  • erinny

länge sen man skrev här ju..
    vi håller på att göra om en hel del här hemma och har nu datorn provisoriskt inkopplad på vårt köksbord...

Vad kul att det blivit bestämt i malmö nu, det ser jag fram emot=)

• erinny

Vad kul att du äntligen hittade hit;)

Tänkte på det.. Om fler vill hänga med och "lära känna varandra" på fb så hojta till=)

Känns som jag borde vara den som tog tag i träffen 18e.. Ska bord bokas?

• erinny

www.restaurang-mangolia.se

Står inte så mkt men där är länkat så att man kan kolla karta..

Jag ringer gärna och bokar.  Såg tidigare i tråsen att vi sagt 17.00.. Passar det alla?
    Jag kan ringa och boka imorgon så kan de nya ha kollat upp om de kan...

MalmöAnna skrev 2010-09-06 13:17:41 följande:

Hurra, äntligen en sån tråd jag letat efter! :)
    Säger som Andrea, oj hur ska man kunna hålla koll på alla här.. Jag heter iaf Anna och har en dotter på snart 11 mån. Kul att träffa andra föräldrar, både med barnen och utan dem ;) Tyckte jag läste nåt om en Malmöträff? Blev lite nyfiken..  :)

Välkommen!
    Jag har en dotter på snart 3 och en kille på1 år..
    Du är mer än välkommen att hänga med till mongoliska. De flesta av oss har inte träffats innan så vi börjar allihop från noll=)
  • erinny
    jankie skrev 2010-09-06 16:30:42 följande:
    nån från kristianstad?
    VET ATT HÄR ÄR IAF EN FRÅN KRISTIANSTAD...
  • erinny

NORGESESSAN:

är vi vänner på fb.. blev osäker nu..?

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!