• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • norgesessan

Hade varit roligt att testa! Har inte sådär jättemånga kompisar här, har "bara" bott här i 8 år
    Har en "riktig" kompis, sen några vänner.

Bor i Malmö.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • EllaAnette

Blir det något av så är jag på! Bor utanför Ängelholm i hus med trädgård, en flicka född 2005 och nr 2 väntas i januari....många lediga månader väntas från årsskiftet =)

• vackert udda
    norgesessan skrev 2010-07-18 13:07:38 följande:
    Hade varit roligt att testa! Har inte sådär jättemånga kompisar här, har "bara" bott här i 8 år
    Har en "riktig" kompis, sen några vänner.

Bor i Malmö.
    Kul Glad
    Hoppas det blir många som hakar på, det hade vart så roligt att iaf försöka!

Jag bor förresten i Perstorp.
  • vackert udda
    EllaAnette skrev 2010-07-18 13:11:41 följande:

Blir det något av så är jag på! Bor utanför Ängelholm i hus med trädgård, en flicka född 2005 och nr 2 väntas i januari....många lediga månader väntas från årsskiftet =)

Va roligt! Jag väntar vårt första barn i december så du och jag blir lediga nästan samtidigt då Skrattande
  • EllaAnette
    vackert udda skrev 2010-07-18 13:14:13 följande:
    Va roligt! Jag väntar vårt första barn i december så du och jag blir lediga nästan samtidigt då Skrattande
    spännande =)
    Och bor inte så väldigt långt ifrån heller, mina svärföräldrar bor med i Perstorp så är där på besök emellanåt.
  • vackert udda
    EllaAnette skrev 2010-07-18 13:19:02 följande:
    spännande =)
    Och bor inte så väldigt långt ifrån heller, mina svärföräldrar bor med i Perstorp så är där på besök emellanåt.
    Nej, det är ju helt okej avstånd :) Och har ni ärenden här ibland så kan de ju helt klart vara en fördel. Hoppas att det blir många som svarar på denna tråd så vi kan få ihop ett gäng sköna brudar ;)
  • vackert udda

Jag puttar lite Flört

• Nilsson86

Hej!  Jag hade också tyckt att det var kul. Även jag bor utanför Ängelholm fast i Vejbystarnd. Väntar första barnet i Januari.

• With a devilish smile

Jag hoppar in här jag med ;) bor i Åstorp , har en dotter född okt -08

• With a devilish smile

Haha allt kom visst inte med , har en son på 2 v också

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!