• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • Edda2

Hej hänger gärna på här

Är 28år har 2 pojkar födda 05 och 06 väntar tredje  som ska komma i nov. Bor i Landskrona.

• 1Ett2Två3Tre
    Edda2 skrev 2010-07-20 19:17:12 följande:
    Hej hänger gärna på här

Är 28år har 2 pojkar födda 05 och 06 väntar tredje  som ska komma i nov. Bor i Landskrona.
    Förutom staden så vart det samma ju med alla årtal =)
    Vet ni könet på tredje??

Vi väntar en till pojke =)
  • Edda2
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-07-20 19:25:38 följande:
    Förutom staden så vart det samma ju med alla årtal =)
    Vet ni könet på tredje??

Vi väntar en till pojke =)
    Vad roligt
    Ja vi fick reda på det pga moderkaksprovet så det blir en flicka denna gång så det blir lite extra roligt såklart men mest glad att hon är frisk. Nåja det amn kunde se genom provsvaren vet inte hur jag hade tagit det ed ännu en sjukling men nu slipper jag den oron.
  • 1Ett2Två3Tre

Ja det viktigaste är ju att dom är friska såklart. <3

Många 05 jaa, det kanske var dåligt väder det året hehe =)

• vackert udda
    Solig 25 st soliga brudar!!!! {#emotions_dlg.flower}

FYLLER PÅ LISTAN:

"Medlemmar" (eller vad ska man kalla det? ^^), än så länge:

1 * vackert udda, 23 år, Perstorp

2 * norgesessan, 30 år, Malmö

3 * EllaAnette, 32 år, Ängelholm

4 * Nilsson86, xx år, Ängelholm (Vejbystrand)

5 * With a devilish smile, 21 år, Åstorp

6 * SaraKlippan, 25 år, Klippan

7 * goding87, 23 år, Lund

8 * Sara S, 26 år, Norrvidinge

9 * PriceLess, 27 år, Lund

10 * Evsi, 27 år, Kävlinge

11 * mamma i malaga, 32 år, Kävlinge

12 * erinny, 23 år, Veberöd 

13 * knasbubblan, 33 år, Hässleholm

14 * Lionda, 25 år, Kristianstad

15 * skånskan76, 33 år, Hörby

16 * sisterspoint, 31 år, Häljarp

17 * sonen08, 27 år, Kristianstad

18 * 071020, 27 år, Helsingborg

19 * mamsin, 34 år, Malmö

20 * maddlyn, 22 år, Ort?

21 * Anonym (V), 27 år, Malmö

22 * Katrin76, 33 år, Förslöv

23 * nettan87, 23 år, Tyringe

24 * 1Ett2Två3Tre, 28 år, Helsingborg

25 * Gardrobsblomma, 28 år, Landskrona 
  • vackert udda

Här är våra bestämda träffar än så länge, grillträff i Hbg är på gång (jag skriver ett eget inlägg om den).

Bestämd aktivitet:

* 14 augusti kl 12 - Skånes Djurpark med grillning, alla tar med eget att grilla. Barn är självklart välkomna!

Deltagare: vackert udda, sonen08, goding87, erinny, EllaAnette, 071020 och mamsin.

Skrattande Anmäl dej gärna till denna aktivitet, vi ska försöka samåka en del också ifall nån har problem att ta sej till djurparken.

• Edda2

Hade varit trevligt att följa med ska kolla om vi ska göra något, sambon fyller år där i dagarna så kan återkomma.

• vackert udda
    erinny skrev 2010-07-19 23:42:15 följande:

Jag ställer gärna upp och har något här hemma någon gång. Vi har egen tomt och dessutom en stor gröning med grillmöjligheter två minuters gång härifrån.
    Kruxet är att man får gå en bra bit från busshållplatsen (typ 20 min) men vi är väl en hel del med körkort som kunde hämtat uppe vid bussen för de som väljer att åka med den..

Bara ett förslag

Det låter kanon! Du kan ju helt enkelt bara slänga in ett inlägg här i tråden när du känner för att bjuda in oss FlörtKanske känns bäst för dej om vi träffats innan du tar hem ett gäng annars okända människor till ditt hem.
  • SaraKlippan
    vackert udda skrev 2010-07-20 21:46:37 följande:
    Här är våra bestämda träffar än så länge, grillträff i Hbg är på gång (jag skriver ett eget inlägg om den).

Bestämd aktivitet:

* 14 augusti kl 12 - Skånes Djurpark med grillning, alla tar med eget att grilla. Barn är självklart välkomna!

Deltagare: vackert udda, sonen08, goding87, erinny, EllaAnette, 071020 och mamsin. 

Skrattande Anmäl dej gärna till denna aktivitet, vi ska försöka samåka en del också ifall nån har problem att ta sej till djurparken.

Jag anmälde mig också tidigare... du har nog missat det :) Skrev även att ja gärna åker med dig om det fortfarande finns plats? 
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!