• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • vackert udda
    SaraKlippan skrev 2010-07-20 21:54:43 följande:
    Jag anmälde mig också tidigare... du har nog missat det :) Skrev även att ja gärna åker med dig om det fortfarande finns plats? 
    Oj, förlåt! Skyller på värmen Flört Du får gärna åka med mej!
  • vackert udda
    UPPDATERAR:

Bestämd aktivitet:

* 14 augusti kl 12 - Skånes Djurpark med grillning, alla tar med eget att grilla. Barn är självklart välkomna!

Deltagare: vackert udda, sonen08, goding87, erinny, EllaAnette, 071020, mamsin och SaraKlippan.

Skrattande Anmäl dej gärna till denna aktivitet, vi ska försöka samåka en del också ifall nån har problem att ta sej till djurparken.
  • SaraKlippan
    vackert udda skrev 2010-07-20 21:59:38 följande:
    Oj, förlåt! Skyller på värmen Flört Du får gärna åka med mej!
    De e lugnt Ja skyll på värmen... de gör ja hela tiden Flört o varmare ska det bli! Förvånad
  • With a devilish smile

Här har det hänt en hel del , roligt att det är så många :)
    Får nog hoppa skånes djurpark , tror det är då vi ska iväg men ska höra med mannen ,
    annars hade det varit roligt & åka dit , aldrig varit där faktiskt haha ;)  

Ängla 081028 & Lillebror BF 100704 <3 onttonen.blogg.se
  • sonen08
    vackert udda skrev 2010-07-20 22:00:56 följande:
    UPPDATERAR:

Bestämd aktivitet:

* 14 augusti kl 12 - Skånes Djurpark med grillning, alla tar med eget att grilla. Barn är självklart välkomna!

Deltagare: vackert udda, sonen08, goding87, erinny, EllaAnette, 071020, mamsin och SaraKlippan.

Skrattande Anmäl dej gärna till denna aktivitet, vi ska försöka samåka en del också ifall nån har problem att ta sej till djurparken.
    kan som sagt inte då eftersom ja är barnfri.
  • vackert udda
    sonen08 skrev 2010-07-20 22:40:00 följande:
    kan som sagt inte då eftersom ja är barnfri.
    Okej, jag stryker dej från listan. 
  • nettan87

jag följer gärna med den 14 aug hade varit roligt.

• erinny
    vackert udda skrev 2010-07-20 21:53:48 följande:
    Det låter kanon! Du kan ju helt enkelt bara slänga in ett inlägg här i tråden när du känner för att bjuda in oss FlörtKanske känns bäst för dej om vi träffats innan du tar hem ett gäng annars okända människor till ditt hem.
    Vi kommer nog få många tillfällen att träffas..=)
    Tycker alltid det är smidigt att vara hemma hos någon då man har tillgång till allt då..

Hur många av oss är det som behöver betalainträde på Skånes djurpark?
  • nettan87
    erinny skrev 2010-07-21 09:36:53 följande:
    Vi kommer nog få många tillfällen att träffas..=)
    Tycker alltid det är smidigt att vara hemma hos någon då man har tillgång till allt då..

Hur många av oss är det som behöver betalainträde på Skånes djurpark?
    jag ska betala inträde. men ska höra med en tjej kompis tror hon har årskort
  • erinny

Jag ska höra med min morbror. Om vi inte blir jättemånga och han jobbar den helgen tror jag vi kommer in gratis.

Hur många barn ska följa med.?
    Jag vill gärna ha med mina två, 1 och snart 3 år

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!