tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Hej hänger gärna på här
Är 28år har 2 pojkar födda 05 och 06 väntar tredje som ska komma i nov. Bor i Landskrona.
Hej hänger gärna på här
Är 28år har 2 pojkar födda 05 och 06 väntar tredje som ska komma i nov. Bor i Landskrona.
Hade varit trevligt att följa med ska kolla om vi ska göra något, sambon fyller år där i dagarna så kan återkomma.
Hej på er tjejer
Pratade med sambon och det verkar som hela familjen kommer till skånesdjurpark, var där för 1 vecka sedan så kan ju avsluta semestern en runda till
Får bara kolla upp med tiden och så vi kommer att åka tåg dit.
Känner någon för att adda till FB så är det [email protected]
Gillar inte att vara gravid i denna värmen, pust och stön!
Namn är jag jätte dåligt på också och ni som har addat mig har jag ingen aning om villka ni är:-P Men trevligt ändå.
Tyckte 3-4 timmar på förlossningen var snabbt i alla fall när det var i slutet och det vill jag inte vara med om igen.
Men får se hur denna jäntan bestämmer sig. Har fått för mig att antingen kommer hon efter BF eller så ligger hon i säte och jag vägrar vändning och då får de söva mig på KS för det är ännu en skräck haha.
Men det fixar sig nog när allt är dax.
Bloggar inte har ibland tänkt tanken men vet att det inte hade blivit mycket av en blogg
Svårt att hitta mammakläder här med, har bara köpt byxor och 1 topp får klara mig med resten som finns här hemma. Prova ett par jeans men vet inte om jag tycker det är utkastade pengar, bättre att lägga sedan när hon är här.
Amningsbh ska vi inte prata om där funkar inte vanliga butiker så fick gå till en underklädesbutik och där kommer de mäta ut mm och betsällningen tar 1 mån.