• Edda2

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Lincon skrev 2010-09-07 15:20:41 följande:
    Haha, det här var lite komiskt, jag bor nästan precis vid restaurangenSkrattande Då har jag iallafall inget att skylla på för att inte komma!
    Vad bra då kanske man kan fråga dig om det går någon buss från centralen och vart man ska hoppa av
    Ser inte så långt ut att gå precis men går helst inte så mycket nu pga foglossning.
  • Edda2
    Lincon skrev 2010-09-07 15:55:05 följande:
    AbsolutGlad Buss nr 5 och 32 går från centralen och stannar på Studentgatan (andra hållplatsen)  vid Hansa. Sedan är det bara att följa antingen Stora Nygatan mot Rooseum eller längs kanalen tills man kommer till restaurangen.
    Tack
  • Edda2

Har ingen koll heller har några andra vänner från FL på FB så vet knappt från villken tråd folk är i från.
    Men det funkar nog rätt bra ändå

Men usch vet inte vad det är i dag ont i njurhöjd och massa sammandragningar...Först nu i kväll jag har fått det malande i ryggen men inget som gör jätte ont bara obehagligt.

• Edda2

Vet att min gubbe skulle följt med om mna ska samla alla nu även om det börjar bli lite kyligt blåsigt ute så finns ju busfabriken eller skattkammarön. Visserligen kanske lite högljudt men då kan ju alla vara där.
    Bara ett exempel på vad man kunde hitta på.

Regnbågslycka: Nej självklart har inte alla en gubbe hemma och tror nog att gummorna är lika välkomna!

• Edda2
    ÅzaLu skrev 2010-09-10 18:13:33 följande:

hejsan nu har vi äntligen fått komma hem från BB.... här är en bild på vårt underverk =)
    Så söt! Grattis hoppas allt är bra med er
  • Edda2
    SaraKlippan skrev 2010-09-11 11:34:46 följande:
    ÅzaLu: Grattis :) vilken sötis! Såå avundsjuk. Vill också ha nu! Jag har börjat bli så orolig i rädd för förlossningen! Vill bara ha den överstökad nu! Har alltid kännt att de är så naturligt o något man bara ska klara av. Men nu vet ja inte vad som hänt för nu känner ja mig så rädd! :(
    Vill också ha min lilla här nu men dröjer lite till
    Är inte rädd för själva förlossningen men tiden innan det är dax att åka in är jag smått nervös för! Vad är det som gör att du känner dig rädd?
  • Edda2
    mammamaria1981 skrev 2010-09-11 13:51:44 följande:
    SaraKlippan och Gardrobsblomma är det era första barn ni väntar?
    Jag känner mig också nervös och rädd, mer nervös nu än med den första
    Det är tredje barnet för mig beräknad 2 nov
    SaraKlippan skrev 2010-09-11 13:37:29 följande:
    Ja tiden innan skrämmer mig också... 
    Smärtan skrämmer mig! Ligga där och ha skit ont och inte kunna göra något åt det. Tänk om de tar 20 timmar! Sådan smärta i 20 timmar! Hur står man ut? Kommer att bli galen! 

Som tur är finns det ju bra smärtlindring för den som vill ha. Ja det gör ont det ska man inte sticka under stolen med. Första barnet tog ett dygn ca men var inte så farligt det första halva dygnet
    Kan ju tyvärr inte säga heller hur det ska kännas mm för alla upplever det olika men jag hoppas jag klarar mig på lustgasen denna gång med!
  • Edda2
    erinny skrev 2010-09-11 14:12:39 följande:
    Jag har haft snuskigt (ursäkta uttrycket) lätta förlossningar så jag är kanske inte den att ge tips eller så...
    Min längsta förlossning tog bara precis över tre timmar och gick ju så fort att vi inte hann komma iväg.

Det hör ju till att vara nervös. Och skulle man haft den smärta som det faktiskt innebär att föda barn, utan att genomgå en förlossning så hade man nog funderat på att hoppa framför ett tåg eller något..

Men när man ligger där så ligger inte fokuset på smärtan. Man är ju så sjukt förväntansfull och vill ju inget annat än att se det lilla underverket och få visa upp sitt barn för släkt och vänner!

Summan av kardemumman: om man tänker positivt om sin förlossning innan den sätter igång så har man nog större förutsättningar att klara den lättare..
    Hehe kom tänka på när jag fick mitt värsta gallstensanfall kan säga det var 1000ggr värre än att föda barn och jag sa till och med till mannen att hjälp mig jag tror jag dör. Nä då föder jag hällre 1000ungar varje år utan bedövning än uppleva den smärtan igen.

Håller med om det sista du skrev tror även är rätt bra att "peppa" sig själv också.
  • Edda2
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-09-13 14:11:05 följande:
    Han vägde 3255 och är 49 lång =)

Jätte söt och stort grattis
  • Edda2

Får tyvärr avboka på lördag, lite som har hänt. Men hoppas ni får en toppen kväll! Hoppas ni får lika trevligt som vid den andra träffen jag var på

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!