• Edda2

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Har hittat några fina skjortor mm men eftersom jag redan har extra kg så är det inte ens lönt att jag provar dem, ser direkt att de kommer vara försmå men men.
    Köpte också massa kläder till första sedan när jag blev gravid med andra så var ju första bara runt 7 mån så då hade jag dom kläderna en runda till. Sedan skulle vi ju inte ha fler barn och nu 4 år senare så sitter man här, härligt
    Men är skönt att modet ändå är tunikor och långa linnen mm, för de funkar lika bra som mammakläder kan jag tycka. Hur det blir till slutet och när det börjar bli kallt är en annan sak men det får man ta då.

• Edda2
    EllaAnette skrev 2010-07-24 19:58:53 följande:

Jo modet nu är ju bra på det viset....till hösten och vintern får vi väl lägga till leggings och varma koftor så funkar det nog ;)

Ja det får nog bli något sådant.
  • Edda2
    norgesessan skrev 2010-07-27 18:44:02 följande:
    Hade gärna ätit barnfri middag i stan tex.
    Hade låtit både skönt och roligt Är hyfsat ofta i Malmö då mina föräldrar bor där sedan är jag/vi uppvuxna där.
  • Edda2

Boka bord idag? Har en trotsig 5½ åring som har börjat skrika som en stucken gris varje kväll i 1-2 timmar :-O
    Hade jag varit granne med mig själv hade jag trott en misshandel ägde rum varje kväll.
    Behöver lite lugn och ro hehe.

Vagabond har jag aldrig varit på.

• Edda2
    norgesessan skrev 2010-07-27 19:25:31 följande:

Då låter det som ett bra val med Vagabond!! Garderobsblomma, du kommer inte att ångra dig, det är jättegott där!!

Nja, jag avstår nog att äta med en trotsig 5.5 åring Har en speedat 1.5 åring som kastar sig i soffan....(Hon är iallafall gladGlad)

Låter bra
    Ja jag avstår gärna från min 5½ åring just nu. Men tur det är något som går över.
  • Edda2
    norgesessan skrev 2010-07-27 19:39:10 följande:
    Garderob och 07, då fattas bara ett datum...
    Ja när skulle det vara? En helg skulle väl vara bäst (tar mig från Landskrona) så för mig är helg bäst med tanke på sambon måste vara hemma med barnen.
    Dock kan jag inte denna helg som kommer.
  • Edda2

Fredagen hade fungerat bra för min del också men kan inte vara inne i malmö förrens till 18 tror jag det blir ca sedan tar det ju en tid från centralen. Fast det beror på när smabon slutar har läser i Lund och brukar vara hemma till antingen 14 eller 16.

• Edda2

Jag hänger på, men kan inte kopiera så kan du göra det?

• Edda2

vackert udda kan du lägga in mig med?

Norgesessan: Är det bara på FL du har det problemet? för mig är det så i alla fall.

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!