• Edda2

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Hej tjejer!

Angående det i morgon så vet jag inte om jag kan följa med, mår jag som jag mått dessa 2 dagar så kommer jag vilja tillbringa tiden i sängen.
    Har fått sådan djävulsk hosta/halsont...Men hoppas på det är bättre tills i morgon för hade varit trevligt att få träffa några av er

• Edda2

Ja gör det Är så typiskt mig är alltid något man åker på så fort dte är något, min typiska lycka haha!
    Ska snart slänga mig i sängen igen måste bara röra på mig annars låser ryggen sig..

• Edda2

Jag kommer med i kväll, har sovit hela dagen typ

Men är fortfarande osäker på vägen från dalaplan men annars får jag höra av mig om jag går vilse. nu måste jag göra mig i ordning så jag hinne rmed tåget...

• Edda2
    norgesessan skrev 2010-08-06 23:58:51 följande:
    Vi började 19, och slutade typ 23:30

God mat, gott sällskap!!

Tack för kvällen, tjejer
    Tack själv!
  • Edda2
    Fëmijët e Mrekullueshme skrev 2010-08-09 16:34:36 följande:
    Garderobsblomma: Hade du inte gömt dej såååå långt in i garderoben så hade jag sett dej första gången jag läste listan!
    Gillar att vara lite gömd så blir det en rolig överraskning sedan

Välkommna alla nya!

Usch hoppas man kan följa med till skånesdjurpark men är tyvärr inte så pigg som man borde vara
    Middagen i fredags tog ut mig helt hela lördagen nästan haha men roligt var det!

Jag jobbar i en secondhandbutik, men blir f-ledig någongång i slutet på detta året!
    Har 2 pojkar sedan innan födda 05 & 06.
  • Edda2
    norgesessan skrev 2010-08-09 16:48:43 följande:
    Jag har tre busungar. En är 7.5, han ska börja ettan. Sen har jag en killa på snart 5, och lillan på 1.5 år.
    Jag är föräldraledig ut Augusti, sen ska jag studera, men måste hitta något första 10 veckorna eftersom jag redan har gått den kursen...

Jag tycker om Liseberg och liknande, strosa runt på stan, middagar med mer....Gärna saker utan barn eftersom det är så mycket barnsaker här hemma redan, men självklart vill jag hänga på aktiviteter med barnen med. Behöver bara lite vuxentid också..
    Ja vuxentid är rätt viktigt kan jag tycka också var verkligen skönt att få komma ut i fredags utan barnen.
    Inte så ofta vi får barnpassning heller så inte ofta vi själva kan hitta på något men man får turas om.
  • Edda2
    vackert udda skrev 2010-08-09 20:52:02 följande:
    Sen är det ju faktiskt Ladies Night i Skåne i november, nån som vart på det innan? Jag har inte vart nån gång men skulle gärna vilja gå. Det finns olika prisklasser också så man behöver inte betala en tusenlapp/person ;) Det är den 5 nov i Malmö och den 6 nov i Kristianstad, skillnaden är att Stenmark är med i Malmö men inte i K-stad.

Vad tror ni? Är det nåt som nån annan är sugen på också?

Åh det lät ju roligt Fast jag är ju beräknad till den 2 nov så tror det blir lite svårt att komma iväg och hålle rmig nog helst hemma
  • Edda2
    vackert udda skrev 2010-08-09 22:09:23 följande:
    Ja, det skulle nog vara liiite väl magstarkt att våga chansa på just den träffen för dej Flört
    Hehe japp, ni får gå och ha det trevligt för mig med
  • Edda2
    erinny skrev 2010-08-10 19:44:14 följande:
    Så många bra förslag!
    Jag är med på det mesta..

Visst hade det varit kul att åka upp till Ullared lite längre fram?
    Vi är ju rätt många med körkort.. Är ju lite annorlunda att åka med tjejer än med sambon/mannen..
    Vet att det går buss dit annars men vet inte om det är något att rekommendera.
    Ullared låter roligt aldrig varit där!

Har inte heller bil/körkort men delar såklart gärna ifall det blir att man kan följa med.
  • Edda2

Fast tror jag nog får hoppa ullared eftersom vi ska gifta oss nu i sep sedan lite "extra" utgifter i okt för vagn mm. Sedan ska hon ju komma den 2 nov har de ju sagt......

Men hoppas på fler turer sedan:)

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!