• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • erinny

Jag ställer gärna upp och har något här hemma någon gång. Vi har egen tomt och dessutom en stor gröning med grillmöjligheter två minuters gång härifrån.
    Kruxet är att man får gå en bra bit från busshållplatsen (typ 20 min) men vi är väl en hel del med körkort som kunde hämtat uppe vid bussen för de som väljer att åka med den..

Bara ett förslag

• PriceLess

Jag kan inte den 14;e , och jag tänkte komma ensam första gången o var lite barnledig..;Pbehöver det ibland, så min fru har hand om den lilla.
    o jag känner inte riktigt för skånes djurpark men hakar på sedan om ni bestämmer ngn annan aktivitet !!

grillning lät bra..då får man hopaps vädret är fint så man slipper grilla i regnet..

fast vem vet kanske går d me;)

• norgesessan

Priceless, samma här, vill passa på att vara barnledig

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • erinny

mitt sista inlägg som 23åring=)
    Ska rubba mina geniknölar under natten så imorgon hár jag en toppenidé på vad vi kan hitta på utöver att snacka med älgarna=).

• PriceLess
    norgesessan -  Ja det behövs att vara barnledig ibland då får man nya krafter sedan! sov gott.

och godnatt på er alla och ska bli kul att träffas en dag !
  • erinny
    norgesessan skrev 2010-07-20 00:22:34 följande:
    Grattis!! Hann jag först?
    förrutom dom som gratulerat i förskott... Tack så mycket!
    Ser att våra döttrar har samma namn=) Jag ville verkligen ha en Jonathan när sonen kom men det gick inte sambon med på..
    PriceLess skrev 2010-07-20 07:49:45 följande:
    Grattis !! ha e n bra dag=)
    Tack så mycket!
  • nettan87
    vackert udda skrev 2010-07-18 22:23:07 följande:
    Oj! Här rasslar det på!

FYLLER PÅ LISTAN:

"Medlemmar" (eller vad ska man kalla det? ^^), än så länge:

* vackert udda, 23 år, Perstorp

* norgesessan, 30 år, Malmö

* EllaAnette, 32 år, Ängelholm

* Nilsson86, xx år, Ängelholm (Vejbystrand)

* With a devilish smile, 21 år, Åstorp

* SaraKlippan, 25 år, Klippan

* goding87, 23 år, Lund

* Sara S, 26 år, Norrvidinge

* PriceLess, 27 år, Lund

* Evsi, 27 år, Kävlinge

* mamma i malaga, 32 år, Kävlinge

* erinny, 23 år, Veberöd 

* knasbubblan, 33 år, Hässleholm

* Lionda, 25 år, Kristianstad

* nettan87 23 tyringe
    Skrattande  --> Glöm inte att ni jättegärna får komma med förslag på vad vi skulle kunna hitta på tillsammans, det verkar ju som om vi blir ganska många nu. Kanske man skulle kunna träffas ute nånstans medans det fortfarande är sommar och grilla allihop? Kom med förslag, alla tas emot tacksamt ;)
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!