• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • vackert udda
    Skrattande Herregud va roligt! Flört
  • SaraKlippan

Vad mycket nya vänner man fick nu på FB :D Blir lite snurrig av alla nya namn o all info man ska ta in! hihihi tur de e ett tag till vi ses så man hinner memorera lite  Skrattande sitter här med postits och penna i högsta hugg... är jätte dålig på att komma ihåg namn så bli inte förvånade om ja inte kommer ihåg vad ni heter när vi ses! haha

Det var en rolig idé att vi skulle ses på FB tycker jag Glad

• Hobbysömmerskan
    SaraKlippan skrev 2010-07-21 19:36:06 följande:
    Vad mycket nya vänner man fick nu på FB :D Blir lite snurrig av alla nya namn o all info man ska ta in! hihihi tur de e ett tag till vi ses så man hinner memorera lite  Skrattande sitter här med postits och penna i högsta hugg... är jätte dålig på att komma ihåg namn så bli inte förvånade om ja inte kommer ihåg vad ni heter när vi ses! haha

Du är inte ensam jag är totalt värdelös på namn. riktigt totalt värdelös. Riktigt kul att se lite ansikten till alla nicken =)
  • erinny

Oj så duktig du är=)
  • 1Ett2Två3Tre

Fy va tråkigt att man inte kan hänga med till skånes djurpark, vill ju träffa er alla.. men ni får inte vänta för långe sen med nästa träff!!

Jag e också riktigt kass på namn och sen å komma ihåg var alla bodde e ju omöjligt haha lättare sen när man träffat er personligen..

Är ju höggravid och ska snart se den nya serien på femman... på bb eller va den heter... snacka om att plåga sig själv haha.... förra veckan tänkte jag, nää jag ska nog inte se den mer.. blir bara skraj ju, men idag känner jag nää men de var inte så farligt..haha... vi får se hur jag tänker efter tio hihi

ha det gott

• vackert udda

Haha Skrattande
    Jag har skrivit upp alla i ett kollegieblock, enda sättet att komma ihåg!
  • erinny
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-07-21 20:32:31 följande:

Fy va tråkigt att man inte kan hänga med till skånes djurpark, vill ju träffa er alla.. men ni får inte vänta för långe sen med nästa träff!!

Jag e också riktigt kass på namn och sen å komma ihåg var alla bodde e ju omöjligt haha lättare sen när man träffat er personligen..

Är ju höggravid och ska snart se den nya serien på femman... på bb eller va den heter... snacka om att plåga sig själv haha.... förra veckan tänkte jag, nää jag ska nog inte se den mer.. blir bara skraj ju, men idag känner jag nää men de var inte så farligt..haha... vi får se hur jag tänker efter tio hihi

ha det gott

När jag var gravid så såg jag på en dokumentär om kvinnor som valt att föda hemma med endast de närmsta där.

Så blev det för mig också, men det var ju knappast planerat..
  • 1Ett2Två3Tre
    erinny skrev 2010-07-21 20:37:21 följande:
    När jag var gravid så såg jag på en dokumentär om kvinnor som valt att föda hemma med endast de närmsta där.

ojdå...gick det snabbt då eller*?
  • Edda2

Namn är jag jätte dåligt på också och ni som har addat mig har jag ingen aning om villka ni är:-P Men trevligt ändå.

erinny skrev 2010-07-21 20:37:21 följande:

Oj, kanske tur att du fick se programmet då innan? Är min fasa att man inte ska hinna iväg

Om någon vill/kan så får ni gärna sätta upp mig till Skånes djurpark, kan inte kopiera här på FL märkligt nog.
  • EllaAnette

Sådär, jag har addat alla som skrivit ut sina FB adresser här....för er som inte lagt ut info än/inte vill lägga ut adressen så är min   mimsa1@spray.se

Nu blir det kanal 5  och Livet på BB =)

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!