• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • Edda2
    erinny skrev 2010-07-23 09:00:05 följande:
    så igår blev det att åka in akut då jag hade över 39 grader med panodil och sjukligt ont i ryggen sedan tisdagen.. Nu äter jag starka antibiotikatabletter och blivit förbjuden att anstränga mig under tio dagar..
    Hade jag kunnat hade jag utan tvekan spolat fram tiden 2 veckor
    Usch hoppas det känns bättre fort ingen rolig start på semestern.

Kommer aldrig att åka till fågelparken i hbg igen i alla fall men har fått dagen till att gå så dte är ju skönt.
  • 1Ett2Två3Tre

Kollade shrek 3d med ungarna på bio idag i helsingborg, mycket uppskattat var det =) fast min treåring va helt emot dom dära glasögonen men han satt fast spikad ändå och kollade Skrattande

Hoppas att det är bra med alla... kramis {#emotions_dlg.flower}

• norgesessan

Utan glasögonen?

Vi ska på Bio i Augusti (tror jag det var), och kolla på toystory 3. Måste hyra ettan och tvåan först, så dom hinner se dom med.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • SaraKlippan

Ooo shrek 3D var ja o min sambo o såg förra helgen :) tyckte den var jätte bra! Men fy sjutton att se den untan glasögonen, jag tog av mina nån gång för o testa men de åkte på kvickt igen! Haha

• 1Ett2Två3Tre

Ja jag vet, försökte sätta på honom dom hela tiden men så fort han tog bak huvudet mot ryggstolen så gled glasögonen fram och ramla av hehe lite för stora... konstigt han inte blidde snurrig, jag testade också utan men man kände sig ju helt yr i skallen...

Jag ville också så gärna gå å se toy story 3 för mina ungar har älskat dom två första. Men jag ska ju sättas igång den 30 aug så e nog inte så sugen att sitta där jätte gravid... så får skicka pappan å barnen istället.. så får ja å bebben se den på film hemma sen =)

• EllaAnette
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-07-23 23:14:01 följande:

Kollade shrek 3d med ungarna på bio idag i helsingborg, mycket uppskattat var det =) fast min treåring va helt emot dom dära glasögonen men han satt fast spikad ändå och kollade Skrattande

Hoppas att det är bra med alla... kramis {#emotions_dlg.flower}

Vi var och såg den för någon vecka sedan, hela familjen hade en mysig stund på bian...även min flicka såg filmen utan glasögon mesta tiden, förstår inte att hon inte blev illamående av att titta på den dubbla suddiga bild som det är utan glasögon. Kul med 3D annars.
  • 071020

oj det var mkt läsning för en som varit borta några dagar har varit med familjen i Malmö, på folkets park, och sen har jag varit fullt upptagen med mina målar projekt här hemma...

såg att det var många nya, va kul! Solig

hur funkar det med adda på facebook, har FB men har noll koll på hur man länkar vänner här till FB. Ska man söka på mailadresserna??

• Edda2
    071020 skrev 2010-07-24 14:16:05 följande:
    oj det var mkt läsning för en som varit borta några dagar har varit med familjen i Malmö, på folkets park, och sen har jag varit fullt upptagen med mina målar projekt här hemma...

såg att det var många nya, va kul! Solig

hur funkar det med adda på facebook, har FB men har noll koll på hur man länkar vänner här till FB. Ska man söka på mailadresserna??
    Ja sök på mailadressen så kommer personen upp/namnet och lägg till som vän.
  • EllaAnette

HAr konstaterat att utbudet av mammakläder i Helsingborg och på Väla är mer än begränsat, Lindex och Kappahl har helt slutat med mammakläder =(
    Någon som har idé om vart man ska gå? HM och POP hade inget som lockade....

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!