• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • erinny
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-07-21 20:43:14 följande:
    ojdå...gick det snabbt då eller*?
    tog en kvart efter första riktiga värken.. innan dess trodde jag bara att jag var lite hungrig
  • vackert udda
    Edda2 skrev 2010-07-21 20:57:59 följande:
    Namn är jag jätte dåligt på också och ni som har addat mig har jag ingen aning om villka ni är:-P Men trevligt ändå.Oj, kanske tur att du fick se programmet då innan? Är min fasa att man inte ska hinna iväg

Om någon vill/kan så får ni gärna sätta upp mig till Skånes djurpark, kan inte kopiera här på FL märkligt nog.
    Jag skriver upp dej på listan Skrattande Kul att du vill följa med!
  • Edda2
    vackert udda skrev 2010-07-21 21:05:54 följande:
    Jag skriver upp dej på listan Skrattande Kul att du vill följa med!
    Ja bara trevligt att träffa nya människor. Mannen och barnen hänger med också åker inte själv med mina vildar och gravid
  • SaraKlippan
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-07-21 20:32:31 följande:

Fy va tråkigt att man inte kan hänga med till skånes djurpark, vill ju träffa er alla.. men ni får inte vänta för långe sen med nästa träff!!

Jag e också riktigt kass på namn och sen å komma ihåg var alla bodde e ju omöjligt haha lättare sen när man träffat er personligen..

Är ju höggravid och ska snart se den nya serien på femman... på bb eller va den heter... snacka om att plåga sig själv haha.... förra veckan tänkte jag, nää jag ska nog inte se den mer.. blir bara skraj ju, men idag känner jag nää men de var inte så farligt..haha... vi får se hur jag tänker efter tio hihi

ha det gott

Ja det är jätte synd att du inte kan följa med! :(

Tittade också på den serien förra avsnittet... men jag bestämde mig för att inte titta mer! Det får gå som det går med förlossningen... jag är redan rädd som de e nu... behöver ju inte titta på massa sånt innan o bli ännu mer rädd! haha så ja håller mig borta från tv:n idag....

Trevligare att sitta här o snacka med massa nya vänner :D

• SaraKlippan
    vackert udda skrev 2010-07-21 20:32:50 följande:
    Haha Skrattande
    Jag har skrivit upp alla i ett kollegieblock, enda sättet att komma ihåg!
    mmmm börjar att fundera på om ja inte ska ta ett kollegieblock ja också... börjar bli mycket postits här nu Tungan ute
  • nettan87
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-07-21 17:10:37 följande:
    hahaha ja de lät riktigt roligt
    oj då. blev litte fel. hehe
  • SaraKlippan
    erinny skrev 2010-07-21 21:02:59 följande:
    tog en kvart efter första riktiga värken.. innan dess trodde jag bara att jag var lite hungrig
    Vad härligt... kanske inte att föda hemma men att de gick så fort :) fasar för en sån förlossning som på "livet på BB" förra gången... hon som höll på jätte länge o de började bli risk för barnet att dö om de inte fick komma ut! 

Vill också ha en kvarts förlossning, dock efter att ja kommit in till sjukhuset Tungan ute 
  • vackert udda
    SaraKlippan skrev 2010-07-21 21:26:54 följande:
    Vad härligt... kanske inte att föda hemma men att de gick så fort :) fasar för en sån förlossning som på "livet på BB" förra gången... hon som höll på jätte länge o de började bli risk för barnet att dö om de inte fick komma ut! 

Vill också ha en kvarts förlossning, dock efter att ja kommit in till sjukhuset Tungan ute 
    Läskigt bara om det går för fort så man spricker onödigt mycket pga. det... Förvånad
  • SaraKlippan
    vackert udda skrev 2010-07-21 22:22:50 följande:
    Läskigt bara om det går för fort så man spricker onödigt mycket pga. det... Förvånad
    Fy ja... de har ja inte tänkt på! haha man ska nog inte tänka så mycket! 
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!