• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • EllaAnette
    071020 skrev 2010-07-19 11:14:23 följande:
    jag följer gärna med till Skånes djurpark, måste bara få ihop bussar o tåg (har inget körkort så jag får förlita mig på skånetrafiken när jag är ensam)
    Du skulle annars kunna åka med mig...bor mellan Ängelholm och Helsingborg så kan ta vägen in om Hbg, om Du vill.
  • Sisterspoint

Just det glömde ju skriva ålder; 31 år är jag.

Det finns ju massor av trevliga ställen att åka till där vi inte behöver betala något inträde:

Grilla på Gröningen i Helsingborg, en utflykt till stranden i Bjärred, Borstahusens grillplats där vid stranden eller något i den stilen. Till dessa platser finns ju bussar. Men jag har bil och kan absolut hämta någon på vägen.

• Sisterspoint

På de här plasterna finns ju också rejäla lekplatser vilket gör det kul för de barn som följer med  Skrattande

• 071020
    Sisterspoint skrev 2010-07-19 11:35:00 följande:

På de här plasterna finns ju också rejäla lekplatser vilket gör det kul för de barn som följer med  Skrattande

bra förslag, Skrattande
  • knasbubblan

Får nog hoppa över Skånes djurpark, tror jag ligger på förlossningen då...Flört Men följer gärna med nästa gång! Jag ska hålla utkik i tråden!

• mamsett

Jag hänger gärna på 34 år o har en son på 5år :)

Skånse djurpark låter trevligt, man kan ev sammåka!

• erinny
    mamsett skrev 2010-07-19 12:18:07 följande:

Jag hänger gärna på 34 år o har en son på 5år :)

Skånse djurpark låter trevligt, man kan ev sammåka!

Välkommen säger jagGlad
    Var bor du då?
    knasbubblan skrev 2010-07-19 11:50:52 följande:
    Får nog hoppa över Skånes djurpark, tror jag ligger på förlossningen då...Flört Men följer gärna med nästa gång! Jag ska hålla utkik i tråden!
    Så spännande att det är så nära för dig!
  • sonen08

har sånt där sommarkort på skånetrafiken så man åker ju gratis buss tåg/buss går de från kristianstadshållet. kommer hej ihåg vart man ska byta. Ska dit i veckan så årkskort kommer ja fixa då Ni som bor nära mitt håll ja ses gärna om ni vill ses innan aug. men vi är påt i aug. Bara så ni vet att de kommer säkert vara fuuullt med vagnar på bussen så man får vara berädd att fälla ihop dem. en kompiis berätta de var 15 barnvagnar på en buss om man åker från kristianstadshållet med byte i hörby eller om de är höör hehe blandar ihop dem.

• sonen08

Vi har ju en stoooor lekplats här i kristianstad i tivoliparken där man även får grilla ju   tåget stannar ju bara  5 min därifrån med.

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!