• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • nettan87

skulle också vilja träffa fler som ska eller har fått barn. själv ska jag ha den 20 sep.

• erinny
    nettan87 skrev 2010-07-20 10:25:34 följande:
    skulle också vilja träffa fler som ska eller har fått barn. själv ska jag ha den 20 sep.
    Hej,
    grattis till graviditeten.. Snart dags ju=D
    Vart bor du?
  • nettan87

tack. ja det börjar närma sig nu. ska bli roligt. bor i tyringe.

• erinny

om du läst tidigare i tråden så vet du att jag är usel på skånegeografi så jag kollar i atlasen innan jag gissar denna gången..Skrattande

• SaraKlippan

Ojojoj vad här händer saker :D roligt :)

Har inte kollat nu på ett dygn ungefär och det är mycket att läsa igenom :)

Låter kul med skånes djurpark... har redan årskort där som tur e... (är arbetslös och har de lite krasst nu när de ska sparas till barnvagn o allt som behövs :) )

Den där bensinsnåla bilen som går från perstorp hänger ja gärna på i :) Så blir de ju lite billigare och så känns de ju rätt onödigt att vi ligger o kör med varsin bil när vi ändå bor så nära varandra :)

Hänger gärna med på grillning i HBG också :)

Kul att vi blir så många... kul att de är lite grupper från olika delar av skåne... så inte nån stackars ensam från malmö tex :) Nu är vi ju rätt många här i detta området också... Klippan, Åstorp, Perstorp, Tyringe och ängelholm :D

Kram på er och hoppas ni får en underbar dag i solen :) Själv så tänker ja hålla mig inne... mår inte alls bra av värmen nu :( 

• EllaAnette

Här händer det verkligen mkt i snabb takt =) Kul att det är så många i länet som känner likadant och är på att träffa nya vänner!
    Ser framemot både Skånes djurpark och eventuell grillning på annan plats, Gröningen i Helsingborg är ju kanon med den stora lekplatsen =)

Till skånes djurpark har jag plats i bilen om någon vill åka med, 2 platser utan problem 3 om vi "knör" ihop oss lite mer.

• norgesessan

Nu är det officiellt sommarlov här i familjen, maken tog föräldraledigt nästan två veckor innan, så nu har jag massor av tid!

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • 1Ett2Två3Tre

Hejsan

Hänger på om man får?? =)

Är 28 år, har två pojkar födda 05 och 06, väntar tredje nu i slutet på augusti. Med tanke på att man ska vara hemma i mer än ett år är alltid nya vänner välkomna =)

• norgesessan

Hej, var bor du? Har också en 05a. (och 03 och 09)

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • 1Ett2Två3Tre

Jag bor utanför helsingborg, i mörarp

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!