• erinny

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

nettan87 skrev 2010-07-21 16:11:37 följande:
    dom som skitit sina adresser till facebook har jag addat nu. Glad
    ursäkta, men vad står där..?=D
    Skitit sina adresserSolig
    sorry var bara så kul..
  • erinny
    SaraKlippan skrev 2010-07-21 19:36:06 följande:
    Vad mycket nya vänner man fick nu på FB :D Blir lite snurrig av alla nya namn o all info man ska ta in! hihihi tur de e ett tag till vi ses så man hinner memorera lite  Skrattande sitter här med postits och penna i högsta hugg... är jätte dålig på att komma ihåg namn så bli inte förvånade om ja inte kommer ihåg vad ni heter när vi ses! haha

Det var en rolig idé att vi skulle ses på FB tycker jag Glad
    Oj så duktig du är=)
  • erinny
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-07-21 20:32:31 följande:

Fy va tråkigt att man inte kan hänga med till skånes djurpark, vill ju träffa er alla.. men ni får inte vänta för långe sen med nästa träff!!

Jag e också riktigt kass på namn och sen å komma ihåg var alla bodde e ju omöjligt haha lättare sen när man träffat er personligen..

Är ju höggravid och ska snart se den nya serien på femman... på bb eller va den heter... snacka om att plåga sig själv haha.... förra veckan tänkte jag, nää jag ska nog inte se den mer.. blir bara skraj ju, men idag känner jag nää men de var inte så farligt..haha... vi får se hur jag tänker efter tio hihi

ha det gott

När jag var gravid så såg jag på en dokumentär om kvinnor som valt att föda hemma med endast de närmsta där.

Så blev det för mig också, men det var ju knappast planerat..
  • erinny
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-07-21 20:43:14 följande:
    ojdå...gick det snabbt då eller*?
    tog en kvart efter första riktiga värken.. innan dess trodde jag bara att jag var lite hungrig
  • erinny
    vackert udda skrev 2010-07-21 22:22:50 följande:
    Läskigt bara om det går för fort så man spricker onödigt mycket pga. det... Förvånad
    Jag sprack inte ett dugg.
    Jag har nog haft otrolig tur båda gångerna då första förlossningen tog mindre än 3,5 timme från första värken till nyfödd bebis=)
  • erinny
    With a devilish smile skrev 2010-07-21 23:48:24 följande:
    Skriver ut mig FB mail här så får ni gärna lägga till mig om ni orkar för jag är så förvirrad i huvudet som nybliven tvåbarnsmamma så jag virrar bara till allt när jag försöker haha ;)

[email protected]  
    du hade kanske kunnat adda mig då jag fortfarande är blockerad från att lägga till nya vänner?
  • erinny

så igår blev det att åka in akut då jag hade över 39 grader med panodil och sjukligt ont i ryggen sedan tisdagen.. Nu äter jag starka antibiotikatabletter och blivit förbjuden att anstränga mig under tio dagar..
    Hade jag kunnat hade jag utan tvekan spolat fram tiden 2 veckor

• erinny
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-07-25 09:44:08 följande:
    Hejsan

Ja mammakläder e inte roligt längre att köpa, det finns ju typ bara på h&m , fan man skulle blivit kläddesigner och gjort mammakläder, då hade man nog blivit rik. Frågade på H&M på väla om det fanns fler affärer med mammakläder, vet ni va hon sa, nää men du kan gå till den nya affären och köpa störrekläder så passar de nog...ehh skämt eller???

Det som stör mig nu e att jag skulle vilja ha lite amningströjor till efter grav, men då kostar en vanlig bomullströja (svart) 500 spänn på babyland ... för en helt vanlig svart tröja med hål i mitten... skamligt!!!
    Det finns bra med pengar att tjäna på att göra mamma- och flickkläder i samma tyg.
    Själv tycker jag det är kul om jag och dottern har kläder med samma tyg.. Jag med en tuff tubklänning och hon med en söt sommarklänning. Kan bli rätt kul när man är iväg på något speciellt och det underlättar ju för alla nya när de kan koppla ihop oss två=)

Det finns faktiskt lätta mönster till amningstoppar. www.burdastyle.com har dessutom ett gratismönster. Finns ju inget bättre tillfälle att prova på iaf..=)
  • erinny

Kände mig sugen på en klassiker idag..
    Någon som låtit sitt barn vara med i musikvideon?
    Jag hade då aldrig tillåtit det.
    Tiderna förändras..

• erinny
    sonen08 skrev 2010-07-25 13:57:37 följande:
    ja har en egen musikvideo med sonen på en låt hehe
    jag regerade på kombinationen barn och vapen. Brukar inte vara så känslig men fick en olustig känsla när jag såg detta...
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!