Inlägg från: KatjaKaj |Visa alla inlägg
  • KatjaKaj

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Jag bor i Sjöbo och har en dotter på 1 år. Själv är jag 22 och mammaledig, mina vänner jobbar allihop så det blir lätt långtråkigt och lite ensamt :)

• KatjaKaj

Erinny: wow du menar inte att det finns fler unga människor på detta hållet. Jag hade gett upp hoppet och förlikat mig med tanken på att jag var den enda ;) haha har du bott här i krokarna hela ditt liv?

• KatjaKaj
    erinny skrev 2010-07-19 13:45:27 följande:
    Flyttade hit november -06 då vi köpte hus här.
    Är du "inföding"..?=)

Njä jag är infödd trelleborgare, men flyttade upp till min kille i göteborg ett par år, sen när jag blev gravid bestämde vi oss för att flytta ner till Skåne igen och då blev det Sjöbo då nästan hela min familj bor i krokarna.

• KatjaKaj
    erinny skrev 2010-07-19 14:24:24 följande:
    Bor ni inne i Sjöbo eller? Dottern går på Tofta förskola i Sjöbo.
    Är dottern född i Ystad då?

Nej vi bor utanför Sjöbo mot Tomelilla hållet men vi ska faktiskt flytta in "centrala" sjöbo om en månad.

Hon föddes i Lund då hon är prematur barn :).

Vad bra med någon som kanske har koll på förskolorna i Sjöbo, jag har börjat leta efter förskola till dottern men jag har inte hittat någon jag tycker verkar vara superbra och det står inte så mycket information på komunens hemsida.

Är tofta komunal eller är den privat och är den att rekomendera ?

Men vet du om det finns något roligt att hitta på i krokarna typ öppnaförskolan eller babyrytmik eller något annat roligt?

Nu bombar jag dig med frågor men jag känner verkligen inte någon i området haha :D

• KatjaKaj

Hur dags hade ni tänkt åka den 14? Vill gärna med men jag jobbar ett par timmar på morgonen till 11.00 typ.

• KatjaKaj

Och det med Facebook låter som en bra ide, men jag vill försöka vara lite anonym här på fl så om någon skulle vara intresserad av min Facebook kan ni ju inboxa :)

• KatjaKaj

Nej jag hade tänkt köra bil i såfall. Och då har jag ju lite platser över, typ tre :) och jag kör från Tomelilla kan man säga.

• KatjaKaj

Hej allesammans, kan tyvärr inte följa med på Lördag, en tjej på vårt jobb har blivit sjuk i bältros så jag får gå in och jobba dubbelt och då jobbar jag till 13.00
    Super super tråkigt hade verkligen sett fram emot att följa med.

Har bara 2 veckors jobb kvar sen mannen börja jobba och jag gå på mammaledighet hela hösten igen så i september får vi hitta på massor :P

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!