Inlägg från: KatjaKaj |Visa alla inlägg
  • KatjaKaj

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Puchiko: det låter jätte trevligt, men just den andre hade iallafall jag tänkt var ett av de datumen som passade bäst för mig att åka till Ullared. Antingen den andre eller den 26 om man sticker tidig morgon. :)

• KatjaKaj

Nej men den 2:oktober är absolut bäst för mig med då har man hela söndagen på sig att beundra sina fiiina nya saker ;p jag hade inte tänkt någon speciell tid, jag kör när det passar alla som vill med. Antingen kör vi tiiiidigt och är hemma tidigt eller så kör vi lite senare så vi kommer fram vid 10-12 tiden. Säg ni vad som passar er.

• KatjaKaj

Då säger vi sp tidigt som möjligt. :) jag kan göra en liten lista om det går via iphonen. Ullared 2 oktober klockan tiiidigt! Maddlyn 071020

• KatjaKaj

Grattis till nykomlingen :) erinny: självklart kan vi vänta med besked till den 20 puchiko ville nog också ge besked runt det datumet om jag inte minns fel :) jag kör ivilket fall som helst så det är ingen brådska. Jag bor i Sjöbo så ingen behöver komma till mig vi kan ju ha en mötes plats i typ Lund. Det är ju det håller man kör för att komma ut på motorvägen. Annars hämtar jag er vid era hem. Åh jag ser fram emot Ullared så mycket, jag vill shoppa massor :)

• KatjaKaj

Ja vi blir 7 personer, ringer du lincon? Så att vi inte ringer alla 3 och bokar till 7 haha

• KatjaKaj

Hallencreutz: men vi är rätt trevliga faktiskt :) nej men jag förstår vad du menar, pröva och ge oss en chans så vänder det kanske.

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!