Inlägg från: KatjaKaj |Visa alla inlägg
  • KatjaKaj

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Pergo: det är svårt att hitta en restaurang i Malmö där priserna är under 150 tyvärr. Jag tror elysee är en av restaurangerna med bättre priser, och där är mycket att välja på.

• KatjaKaj

Lincon: klart du ska följa med om du orkar, tycker alla är lite snoriga nu förtiden :)

• KatjaKaj

Puchiko: nu vet jag inte om du missförstått mig, jag la upp på förslag att vi skulle hyra en större bil då det blir väldigt trångt i min och ska vi till Ullared är det kanske inte så skoj att behöva handla begränsat pga begränsat utrymme. Det var då jag menade att det skulle kostat 500, det var bara ett förslag. Jag sa att du var välkommen att följa med även om vi inte hyrde bil med att vi alla får vara beredda på att tränga ihop oss. Så självklart kostar det inte 500 Per person i bensin om vi tar min vanliga bil.

• KatjaKaj

Jag personligen tycker inte att det är lönt att åka upp i vår lilla bil allesammans, jag har bara varit i Ullared en gång och minns det knappt. Vet därför inte vad där är för slags saker, jag hade tänkt handla till vår nya lägenhet och vill vara säker på att inte behöva strunta i att köpa något pga plats brist.

• KatjaKaj

Hej allesammans, vi är några som börjat snacka lite löst på facebook om att möjligtvis ha lite julbak eller liknande i nov/dec. Mitt kök står till förfogande då jag har gott om plats att vara på. Så om ni är intresserade får ni gärna komma med förslag på datum. Annars följer jag gärna med på något snart i malmö/Lund området :)

• KatjaKaj

Vad skoj att så många vill julbak, alla är välkomna. Bussar från Malmö/Lund går ofta och bra vi bor precis vid stationen i Sjöbo också. Och att köra är också rätt smidigt min kille jobbar i Helsingborg och pendlar varje dag och det brukar ta 50-60 minuter. Jag kan inte lägga ut några datum då jag skriver från mobilen och det blir bara huller om buller, men jag jobbar iallafall min sista kväll på ett tag nu så hela november står bakstugan i Sjöbo redo. Spelar ingen roll för mig om det är en vardag eller helg.

• KatjaKaj

Mainstaige: nej vi brukar inte ha det och de gånger vi haft de är det mannen som gjort dagen innan julafton ;) så jag ska citrus säkra lägenheten så att ni kan komma såklart :D

• KatjaKaj

Ang barn på julbaket så spelar det inte mig någon större roll, men det hade varit rätt bra att veta hur många som måste/vill ta med sig barn så vi har koll på hur många vi blir. Sen kanske jag får berätta att vi inte har så mycket roliga leksaker om där nu är någon som ska ha med lite större barn, erinny var här och lekte med sina två varav den ena är 3 och hon frågade efter kritor och annat som tråkiga jag då inte hade. Novalii leker mest med plastbunkar och köksredskap haha. Alla är självklart välkomna iallfall och ni som går i väntans tider och kanske föder snart och vill komma så är det ju en självklarhet att nyfödingarna ska med.

• KatjaKaj

Nettan: om jag inte är helt fel ute så är nästa träff julbaket hos mig. Nu har vi iofs inte bestämt datum ännu. Men jag kastar in lite datum så kan kanske någon snäll person fixa till så att det blir listor, kan inte fixa det från telefonen men här kommer lite olika datum: lördagen den 6/10 söndagen 7/10 Torsdagen 11/10 lördag 13/10 söndagen 14/10 onsdag 17/10 lördag 20/10 tisdagen 23/10 söndag 28/10. Nu blev det många datum men vi får börja någonstans om någon vill kan ni ju ändra lite. Jag kan iprincip hela november då det är en riktigt lugn månad så passar inte datumen och ni vill lägga till något så är det ok.

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!