Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
Skickar massor av tröstkramar till dig 5088!!!!
och en massa
5088: sänder massa tankar till dig 5088!!! *kramar om*
5088, tänker på er. Vet inte vad mer jag ska skriva.
Tror inte att man kan förstå vad ni går igenom om man inte själv har varit där, men fårstår förstås vidden av det hela. Ta hand om er!
Hej Hej Sollentuna mammor,
Vi har precis flyttat till Sollentuna (Norrviken).
Har två småkillar på 1 & 3 år. Försöker hitta aktiviteter som finns att göra här och har sökt
på internet men tyvärr inte lyckats hitta mer än öppettiderna på biblioteket.
Finns det någon parklek vi kan gå till? Eller någon annan lekpark där det finns barn?
I den där vi bor är det aldrig barn som leker..
Jag är jättetacksam för alla tips!!
5088, anade graviditet på Novas namnfest men vågade inte fråga då. Har tänkt jättemycket på dig sedan jag fick veta vad som hänt. Kan knappt föreställa mig hur det måste kännas. I vecka 33 har man ju verkligen ett barn, tycker man. Är så ledsen för din skull! Hoppas ni orkar igenom och att du kan känna dig lite bättre snart. Många kramar från oss!!!
Ventilera hur mycket eller lite du vill gumman!! Vi lyssnar och vyssjar här i cyper!! Och nån mening med allt.. näää.. den vet jag inte heller om jag håller med om... i den andra tråden jag hänger i här på FL finns familjen som miste sin 2 åring i drunkningsolycka för en vecka sen... lika lite mening i det!!
Jag hoppas bara att du får alla svar du letar efter och att det finns svar!!
Massa kramar!!!!!!
Ja, vi finns här för dig! Även om du känner dig ensam i din sorg så finns vi här och vi läser vartenda ord du skriver! Jag tror inte heller att det finns nån mening i sånt här. Det kan inte finnas nån mening med såna här hemska händelser. Det måste kännas fruktansvärt att ingen lyssnade när du själv kände att något var fel. Jag kan bara tänka mig hur hjälplös man känner sig.
Lilla gumman... All kärlek till dig och familjen!