Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Molly
Jag såg bollen idag på Toy's r us och även BR har den och tror dem var billigare också på den
Spontanfika imorgon någon?
Stollan: du tänker rätt enligt mig iaf. Jag skulle inte sätta henne där..
Jobbigt att det är så fullt, hoppas hon får komma in här i Aba igen, här känner hon igen sig iaf..
Glöm det där med spontanfika idag.
Jag och H ska gå på vårt första SATS baby istället för att sitta still o fika. (kl 10 i kungens kurva)
Sen ska vi ut på lite ärenden på eftermiddagen. Ha en trevlig dag i regnet. Kram på er!
Queen - tack för tipset :)
Stollan - Det går inte att kolla upp om det finns jämnåriga där då? Jag träffade en kompis som fortf är en av mina bästa vänner hos en av mina dagmammor. Så jag är pro dagmamma på ett mkt subjektivt sätt ;) Det är ju ett halvår också så kanske inte blir så hattigt? Men i vilket fall så gör ni ju inte fel när ni tackar nej av omtanke för A, om du förstår vad jag menar - det argumenterar jag inte emot!
Blir inge öf i dag pga natten
Molly- Det är inte dagmamma vi är emot egentligen utan hoppandet fram och tillbaka för A. Visst skulle vi kunna kolla upp om det fanns jämnåriga men om ett år eller så vill vi ha plats för M också och skulle vi ha henne hos dagmamma också då eller ska vi ha dem på olika ställen eller ska A flytta? Nej det är nog rätt att vänta på en förskoleplats.
Blir ingen öppna fsk för oss idag då Emma fortfarande har feber och är skruttig. Igår var den nästan upe i 40 Borde gå över snart tycker jag. Ringde vårdguiden igår och sa att dom tyckte att jag borde gå till vårdcentralen imorgon om hon fortf har feber då. Men hon har ju fått sin fösta tand nu,är det inte därför hon har feber? Vad säger ni andra?
Tänder eller tredagars febern! Barn får ofta ganska mycket högre feber en vuxna så jag tror inte det är någon fara. Men tror de säger att man ska uppsöka vård om febern är uppe runt 40grader för 4de dagen på rad och om barnet är under ett år..