• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • LindaB78
    Ami G skrev 2010-09-13 19:26:52 följande:
    åhe. jag vill också fika och besöka smitthärdar (eller vad var det du kallade öppna förskolan, 1up?)
    men jag är inlagd igen på KS. har varit här i fredags och sen kl 8 imorse för tusen olika undersökningar och nu ligger jag alltså åter inne. Lilla och pappan var här en stund, men har åkt hem igen. Aj i hjärtat på den hörni, att behöva vara ifrån dem så här, det är fan riktigt förjävligt. Vi får se när de släpper hem mig, ska på undersökning kl 11 imorgon fm o efter det får vi se vad som händer.

håll lite tummar, will you!? 
    Åh nej! Krya pådig! Nu får du ta och bli frisk på riktigt.Hjärta
  • 1up
    Ami: Parat med vuxendagis, ja! Barnen låg som akvariemalar på golvet och bara sög i sig hundhår, strumpludd, varandras snor ("Assåjagvetatthantypverkarsnorigmendetärbarasåndärsnuvasomkommernärdetblirkallt!"), smågrus, någon annans trasiga kex och fan vet vad. Det tog två dagar, sedan var vi båda rejält febriga. Kan jag veta att det berodde på ÖF? Nä. Kan jag tänka mig att anta det? Ja.

Krya på dig, hjärtat. Verkligen.
  • LindaB78
    1up skrev 2010-09-13 21:24:56 följande:
    Ami: Parat med vuxendagis, ja! Barnen låg som akvariemalar på golvet och bara sög i sig hundhår, strumpludd, varandras snor ("Assåjagvetatthantypverkarsnorigmendetärbarasåndärsnuvasomkom mernärdetblirkallt!"), smågrus, någon annans trasiga kex och fan vet vad. Det tog två dagar, sedan var vi båda rejält febriga. Kan jag veta att det berodde på ÖF? Nä. Kan jag tänka mig att anta det? Ja.

Krya på dig, hjärtat. Verkligen.
    ...och har man en storebor som spenderar sina dagar på den stora bacillspridaren dagis, så spelar det liksom ingen roll om lillan är den 5:e bebisen den dgaen som suger på så samma leksak...
    Finns det en förkylning i farten så lär förkylningsmagneten storebror generös som han är dela med sig.
  • JooCee
    Ami G skrev 2010-09-13 19:26:52 följande:
    åhe. jag vill också fika och besöka smitthärdar (eller vad var det du kallade öppna förskolan, 1up?)
    men jag är inlagd igen på KS. har varit här i fredags och sen kl 8 imorse för tusen olika undersökningar och nu ligger jag alltså åter inne. Lilla och pappan var här en stund, men har åkt hem igen. Aj i hjärtat på den hörni, att behöva vara ifrån dem så här, det är fan riktigt förjävligt. Vi får se när de släpper hem mig, ska på undersökning kl 11 imorgon fm o efter det får vi se vad som händer.

håll lite tummar, will you!? 
    Åh nej, nu får det väl ändå vara nog? Stor kram till dig. <3
  • NovasM

Tack så mycket! Jag bor just nu i Stureby men flyttar om en månad till Högdalen. Vilken öppen förskola brukar ni gå till?

Obs: Jag vet att min bild blev lite knasig, men ni får gå in på min sida för att se en ordentlig bild tills jag lyckats göra något åt det här;) 

• HelenaOlivia
    Ami! Vi håller alla tummar för att du snart ska få komma hem till din familj och bli frisk en gång för alla, för nu räcker det! Kramar till dig!!

NovasM vi har gått i liljeholmen då flera av oss bor nära där och sen ska pröva årsta och elzilen går i rågsved, alfa går i blackeberg, så det är lite olika
  • HelenaOlivia

den där öppnis i marievik är ju på tisdagar 13-15 tror jag och sångstund 14, kanske jag orkar mig dit i dag, ska kolla m niklas som vaknar vid 12, va han säger, vi ska fika med winstons kusin vid15 när han e klar i skolan

• Vintervacker

Idag är Loas halvårskoll vid 13.30. Pepp! Jag och J är så taggade hehe. Ska bli spännande att se hur lång och tung lillbiffen blivit också!

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!