Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Tänkte mig våga mig ut och åka pendeltåg imorgon till Sollentuna!
Jag har varit isolerad i förkylning hela veckan först barnen och sedan jag. Men imorgon ska M gå på dagis igen. Hurra! H och jag går på babysim på torsdag men jag tycker att det inte är riktigt OK mot de andra bebisarna att en snorig mamma plaskar runt med dem. Så jag tänkte åka och snora ner era bebisar lite...
Ses er vid 11 imorgon! Jag anländer vid 10 och shoppar lite innan...
Känns hur märkligt som helst att åka och jobba imorgon och inte fika med er, kommer väl längta ihjäl mig efter W men det är bara bra. Er lär jag ju se nästa vecka mina fina!
Jag kommer inte imorgon. Vill men måste spara varje krona denna månad... Stundande dyyr möhippa :/ Nåja ni får träffas åt mig med. Saaaknar er, inte en enda träff denna vecka!
justja.. nämn ingen möhippa över FB eller liknande, vill inte att svägerskan ska misstänka
Ang fikat imorgon. Då jag varit extremkänslig ett tag nu för att åka kollektivt så får dagsformen avgöra om jag tar mig ända ut till Sollentuna imorgon. Fasiken, är det inte nu man ska vara så energisk och strålande i en grav? Jag är bara sjukt trött och illamående (och gnällig) just nu.