• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • Vintervacker

Miah/Lovi jag tror jag hänger på till öppnis i Årsta, måste avvakta hur dagen blir nu först, hur mkt Loa sover. Miah, jag hör av mig till dig kring lunch ang åkandet, det var väl från 13 eller hur hade ni sagt?

• Lovi
    Vintervacker skrev 2010-09-13 09:49:21 följande:
    Miah/Lovi jag tror jag hänger på till öppnis i Årsta, måste avvakta hur dagen blir nu först, hur mkt Loa sover. Miah, jag hör av mig till dig kring lunch ang åkandet, det var väl från 13 eller hur hade ni sagt?
    Vi träffas vid tvärbanan linde som kommer 12.59.
  • NovasM

Hej! 

Jag har precis flyttat till Sthlm med min lilla familj och skulle gärna följa med till öppna förskolan någon dag, eller ta en fika eller något:) 

• HelenaOlivia
    NovasM skrev 2010-09-13 11:01:32 följande:
    Hej! 

Jag har precis flyttat till Sthlm med min lilla familj och skulle gärna följa med till öppna förskolan någon dag, eller ta en fika eller något:) 
    Hej! Du är jätte välkommen! Var i sthlm bor ni?
  • HelenaOlivia

Ja ni dessa bebisar som gapar efter uppmärksamhet, jösses och W kan göra ett väldigt högt ljud nu, dock av glädje men mina öron tar skada ialf.

va händer imorgon? Känner att  veckorna bara kilar förbi och vi hinner inte med och ses lika mkt längre vilket e jätte trist men förstår alla som behöver vila lite extra och så. Vill bara säga att jag saknar er!

• LindaB78
    JooCee skrev 2010-09-13 18:26:45 följande:

">

" target="_blank">

Emeline sätter sig själv nu! (I slutet av klippet) *stolt mamma*
    Ser man på! Min lilla tös känns helt plötsligt väldigt liten. Vad några veckor gör skillnad i utvecklingen.
    Jättesöt body!

NovasM: välkommen!

Till alla er som inte får sova på nätterna: Hjärta Kram Hjärta
  • elzilen
    HelenaOlivia skrev 2010-09-13 17:08:25 följande:
    Ja ni dessa bebisar som gapar efter uppmärksamhet, jösses och W kan göra ett väldigt högt ljud nu, dock av glädje men mina öron tar skada ialf.

va händer imorgon? Känner att  veckorna bara kilar förbi och vi hinner inte med och ses lika mkt längre vilket e jätte trist men förstår alla som behöver vila lite extra och så. Vill bara säga att jag saknar er!
    jag och L ska iallafall på Öppnis imorgon.
    ja visst går dagarna fort nu när de blir mer att göra :o) men det är tur att vi hinner ses ibland iallafall, tänk om vi aldrig skulle ses mer alls :o(
  • Ami G
    åhe. jag vill också fika och besöka smitthärdar (eller vad var det du kallade öppna förskolan, 1up?)
    men jag är inlagd igen på KS. har varit här i fredags och sen kl 8 imorse för tusen olika undersökningar och nu ligger jag alltså åter inne. Lilla och pappan var här en stund, men har åkt hem igen. Aj i hjärtat på den hörni, att behöva vara ifrån dem så här, det är fan riktigt förjävligt. Vi får se när de släpper hem mig, ska på undersökning kl 11 imorgon fm o efter det får vi se vad som händer.

håll lite tummar, will you!? 
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!