Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Miah/Lovi jag tror jag hänger på till öppnis i Årsta, måste avvakta hur dagen blir nu först, hur mkt Loa sover. Miah, jag hör av mig till dig kring lunch ang åkandet, det var väl från 13 eller hur hade ni sagt?
Hej!
Jag har precis flyttat till Sthlm med min lilla familj och skulle gärna följa med till öppna förskolan någon dag, eller ta en fika eller något:)
Ja ni dessa bebisar som gapar efter uppmärksamhet, jösses och W kan göra ett väldigt högt ljud nu, dock av glädje men mina öron tar skada ialf.
va händer imorgon? Känner att veckorna bara kilar förbi och vi hinner inte med och ses lika mkt längre vilket e jätte trist men förstår alla som behöver vila lite extra och så. Vill bara säga att jag saknar er!